Du tror att spelare som Ragge, Bom bom och Honken har kaffepengar i lön? Bom bom tjänar säkert mer än t ex T. Pettersson eller Klubertanz gjorde.Mäklaren skrev:Med den backuppställningen som vi hade innan värvningen av Kronwall, så vore det ett under om det inte fanns ett hål i budgeten.
Silly Season 2010/2011 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2010/2011 - nyförvärv, förluster och lagbyg
i
Ragge är kraftigt underbetald och ligger på 185 000 i månaden, Honken runt 150 000. Boumedienne har jag ingen aning om.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Är du säker på de uppgifterna. Var har du fått dem ifrån. Jag tror att samtliga spelare tjänar mer än vad du skriver i ditt inlägg.
Att samtliga spelare skulle tjäna mer än 150 000 kr/månaden stämmer inte. Tror däremot det inte alls är många i Djurgården som tjänar mer än så.rikkard skrev:Är du säker på de uppgifterna. Var har du fått dem ifrån. Jag tror att samtliga spelare tjänar mer än vad du skriver i ditt inlägg.
Djurgården
Om jag skulle offentliggöra min källa här så försvinner väl tjusningen lite?rikkard skrev:Är du säker på de uppgifterna. Var har du fått dem ifrån. Jag tror att samtliga spelare tjänar mer än vad du skriver i ditt inlägg.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Så är Josefson uppkallad till Devils!Caveman skrev:Återigen, Josefson är mycket nära en plats i Devils och han lär få prova på NHL redan under denna säsongen.AMMC skrev:Inte otippat. Jacob har ju tyvärr gjort en helomvändning i allt han sagt tidigare, så jävla trist.Jockmaniac skrev:INTE AKTUELLT MED DJURGÅRDEN
http://www.hockeykanalen.se/1.1844353/2 ... djurgarden
Blev ni lika skraja som jag?
Honom ska vi nog inte förvänta oss någonting av någon gång i framtiden.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Haha nej då, vi kan behöva en FORWARD till, eller hur Kall-el?AlltidDIF skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 7965464.ab
Synd att våran budget är spräckt:/

Expert.
Kan även klubbar i elitserien "sparka" spelare hit och dit? Vill inte säga för mycket, men det är ju en nödlösning för en viss Herr W.. 

skulle man få till bytet widing ut MIka in skulle jag säga ja till detta alla veckans dagar.
Klart man kan säga upp kontraktet, men är lite för dyrt.Kentta skrev:Kan även klubbar i elitserien "sparka" spelare hit och dit? Vill inte säga för mycket, men det är ju en nödlösning för en viss Herr W..
Vad blir det för kostnader om man säger upp ett kontrakt då? Tycker personligen att det vore ju den billigaste lösningen, men hockeyn är ju en konstig världCrashmash skrev:Klart man kan säga upp kontraktet, men är lite för dyrt.Kentta skrev:Kan även klubbar i elitserien "sparka" spelare hit och dit? Vill inte säga för mycket, men det är ju en nödlösning för en viss Herr W..

Jag antar att du fortfarande behöver punga ut hans lön som han skulle fått, men allt på samma gång? Så jag tvivlar på att vi ska kunna kicka Widing och sen ta Hannula.... eller?Kentta skrev:Vad blir det för kostnader om man säger upp ett kontrakt då? Tycker personligen att det vore ju den billigaste lösningen, men hockeyn är ju en konstig världCrashmash skrev:Klart man kan säga upp kontraktet, men är lite för dyrt.Kentta skrev:Kan även klubbar i elitserien "sparka" spelare hit och dit? Vill inte säga för mycket, men det är ju en nödlösning för en viss Herr W..
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Varför vill ni sparka Widing? Nils Ekman har varit lika dålig. Då kan vi lika gärna sparka Nisse.
Säg den glädje som varar