Om nån spelare tycker det är värt att spela för halva lönen bara för att bo i Stockholm så...pulverapa skrev:Vafan! Är vi ens med i matchen?
Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
så är det han? Är det så? Vad vet vi egentligen om Calle Ridderwall? EP-scouting och mer eller mindre aldrig gjort någon intervju i svensk media. Det enda jag läst om honom är att han bara skulle lämna Tyskland om han fick dubbelt betalt i KHL istället. Pengarna kanske är nummer 1 för honom.Vikas skrev:Om nån spelare tycker det är värt att spela för halva lönen bara för att bo i Stockholm så...pulverapa skrev:Vafan! Är vi ens med i matchen?
Vet vi ens om han är Djurgårdare?
Expert.
Har mest för mig att det var Madhawk som sa nåt om att Calle skulle skrivit på om vi gick upp förra säsongen. Inte en aning om hur sant det är, dock.SirDIFalot skrev:
- SirDIFalot
Det var någon skum tysk tidning som verkade påstå det.Vikas skrev:Har mest för mig att det var Madhawk som sa nåt om att Calle skulle skrivit på om vi gick upp förra säsongen. Inte en aning om hur sant det är, dock.SirDIFalot skrev:
Expert.
- Jim Morrison
Har väl med flera saker att göra. Vilken roll vill du ha i ett lag? Var vill du bo geografiskt? Är din nya klubb en språngbräda eller mer långvarig? Sedan kommer vi aldrig kunna matcha pengarna som HV, SAIK eller Växjö erbjuder men det är bara att hoppas på att andra faktorer väger tyngre. Om vi ens är intresserade.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Är han så jävla bra då? Vet inte om jag ens sett honom spela. Kollar man ep(patetiskt av mig att gå efter det såklart) så har han väl en riktigt bra säsong när han vann poängligan i Tyskland. Men blir inte folk lite extra kåta för han har ett flashigt namn?
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Han är en intressant spelare, helt klart.mb81 skrev:Är han så jävla bra då? Vet inte om jag ens sett honom spela. Kollar man ep(patetiskt av mig att gå efter det såklart) så har han väl en riktigt bra säsong när han vann poängligan i Tyskland. Men blir inte folk lite extra kåta för han har ett flashigt namn?
Spela fult
-
Samuelsson är detaljer från att vara klar enl honom själv. Kan inte styrka det mer än jag själv hört honom säga det.
Jag är ute i tjotahejti nu, så kommer inte heller kunna svara något mer kring detta pga obefintligt nät.
Jag är ute i tjotahejti nu, så kommer inte heller kunna svara något mer kring detta pga obefintligt nät.
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
Har han sagt det till dig personligen? I så fall är det inget snack. Jag tror på honom, trots han skadehistorik. Bra värvning!Skidlöparn skrev:Samuelsson är detaljer från att vara klar enl honom själv. Kan inte styrka det mer än jag själv hört honom säga det.
Skulle Samuelsson lyckas hålla sig skadefri är jag helt övertygad om att han skulle bli en stor tillgång för oss. Liknande den impact som Dahlén hade då han klev in och lirade för HIV71.
Samuelsson på rätt sorts kontrakt skulle i alla fall inte jag gråta blod över.
Samuelsson på rätt sorts kontrakt skulle i alla fall inte jag gråta blod över.
- SirDIFalot
Småsnackas om Sebastian Lauritzen från annat håll. Vilket boost truppen får om dom sista namnen är Samuelsson och Lauritzen.
Lauritzen - Jocke E - Samuelsson
En förstakedja som sätter skräck i motståndarna.
Expert.
-
Samuelsson... Jag ser framför mig Linkan säsongen 12/13. - Nej tack.
- SirDIFalot
Skillnaden är väl att Samuelssons stora skadeproblem redan pågått i närmare tre år. Linkan ansågs ju ändå vara fräsch när han kom.1962FenderStrat skrev:Samuelsson... Jag ser framför mig Linkan säsongen 12/13. - Nej tack.
Expert.
- Jim Morrison
SirDIFalot skrev:Småsnackas om Sebastian Lauritzen från annat håll. Vilket boost truppen får om dom sista namnen är Samuelsson och Lauritzen.

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
Dem som snackar. Är det trovärdigt?SirDIFalot skrev:Småsnackas om Sebastian Lauritzen från annat håll. Vilket boost truppen får om dom sista namnen är Samuelsson och Lauritzen.