En intern anmälan om att man blivit kränkt på något sätt behöver ju inte ha med sjukskrivning att göra. Sen kan det finnas ett orsakssamband där emellan ändå. Folk blir "kränkta" för allt möjligt. Jag säger inte bu eller bä men jag tycker att man kan avstå från att såga någon innan man vet mer.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2021-12-01 22:34:22 Men vänta nu…..inte fan anmäler man ens arbetsgivare för kränkande särbehandling ( vad fan nu det är ) om man har covid, alkoholproblem, anhörighetsprobkem osv).
Just nu har Videll en hel del att förklara. Sedan kan alla PK- anhängare tycka vad ni vill. Han har surat ihop för att ha blivit av med kaptensbindeln. Det är vad vi vet just nu. Bäst att han talar ur skägget, och hoppas han har belägg för att ha dragit klubben i skiten då vi som allra minst behöver det.
Videll har ju själv sagt att han inte haft några krav på att vara kapten vilket får mig att tro att det handlar om något annat än att man gav den till Sörensen (för ja det skulle vara sjukt märkligt om så var fallet).
Barry avgick självmant och Jocke ställde samtidigt sin plats till förfogande vilket kanske inte var en slump för det verkar ju ha hänt ungefär samtidigt som Videllgate verkar ha haft sin upprinnelse. Eller tolkar jag det fel?