Knickedick skrev: ↑2024-10-09 20:32:22
Lånade någonsin pucken i 3v3
Var Frondell ens med? Om han är rankad top 5 i draften så är Eklund redan inskriven i hockey hall of fame. Ljusår av skillnad i talang mellan dem.
...han har spelat en match, som extraspelare. Men ja, fy den där överskattade Frondell som förlorar oss matchen!!!!!!!!
Ja inte är han bättre än Eklund iaf. Förlorar oss matchen vet jag inte, det får stå för dig.
Men han är ju på isen och backar bort från målet när Polin har lägger upp pucken på klubban. Såå du har en poäng om än lite långsökt och lättkränkt
Om inte Hävelid står nästa match så säger jag upp medlemskap, Djurgårdshjärtat och slutar titta på matcher. Inte säkert att det blir bättre, men ge honom en chans för helvete. Detta med Andrén kan inte fortsätta iaf..
Var Frondell ens med? Om han är rankad top 5 i draften så är Eklund redan inskriven i hockey hall of fame. Ljusår av skillnad i talang mellan dem.
...han har spelat en match, som extraspelare. Men ja, fy den där överskattade Frondell som förlorar oss matchen!!!!!!!!
Ja inte är han bättre än Eklund iaf. Förlorar oss matchen vet jag inte, det får stå för dig.
Men han är ju på isen och backar bort från målet när Polin har lägger upp pucken på klubban. Såå du har en poäng om än lite långsökt och lättkränkt
Trodde att antalet utropstecken förtydligade att jag inte var seriös. En extraspelare med galler kanske är den sista som ska kritiseras här. Att summera hans helhet som hockeyspelare efter en match som extraspelare är för mig märkligt
daaviid skrev: ↑2024-10-09 20:41:43
Om inte Hävelid står nästa match så säger jag upp medlemskap, Djurgårdshjärtat och slutar titta på matcher. Inte säkert att det blir bättre, men ge honom en chans för helvete. Detta med Andrén kan inte fortsätta iaf..
Munther bör stå nästa match.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ingen dum idé alls. Kan verkligen inte på något sätt bli värre.
Ingen dum idé alls. Kan verkligen inte på något sätt bli värre.
Så två av våra målisar ska slängas under bussen? Snacka om bra självförtroende det ger.. inte för de är några toppmålvakter men vi måste ha nån backup.
Det kan jag köpa. Så länge det inte fortsätter att stå en Andrén i kassen.
Trodde att antalet utropstecken förtydligade att jag inte var seriös. En extraspelare med galler kanske är den sista som ska kritiseras här. Att summera hans helhet som hockeyspelare efter en match som extraspelare är för mig märkligt
Varför vara oseriös. Jag var seriös. Du kunde ju bara ha svarat på frågan istället och skrivit ja han var med men han var extraspelare.
Vet inte hur du tolkar att någon summerar hans helhet som hockeyspelare genom att tycka att Eklund är bättre.
Du kan ju välja att se det som att jag hyllar Eklund istället som jag tycker är bäst på isen av våra spelare idag.
Allt jag säger är att Eklund är over Frondell…… inte att Frondell är dålig.
RIP Djurgårn hockey skrev: ↑2024-10-09 21:01:20
1a platsen börjar redan kännas körd. Om 2 veckor kommer topp 4 kännas kört. Vi har tur om vi håller oss topp 6 med dessa målvakter
Förstaplatsen är definitivt körd. Med en bra målvakt är vi utan tvekan bättre än Södertälje. Det tar jag ändå med mig!
Äh, löven vann knappt mot Tingsryd ikväll. Men som jag även skrev innan säsongen så kommer Löven vinna grundserien. I slutspelet är jag inte lika säker (beror på vår målvaktssituation).
Skicka Andren till Hanviken o hockeyettan. Andren behöver få tillbaka självförtroendet o hålla några nollor. Just nu håller inte DIF:s målvaktspar allsvensk klass. Sen att hitta en ny målis kommer ju vara ett mission impossible. Enda räddningen hade varit att lösa Reideborn o ta han till nåder och få loss honom från Schweiz. Jag vet annars inte var vi skulle hitta en målvakt som vinner matcher åt oss, tyvärr..