Karlskrona HK - Djurgårdens IF 28/11 2013
Re: Karlskrona HK - Djurgårdens IF 28/11 2013
Att kunna skicka en hälsning vore ju guld! För tillfället försöker man peppa dom på twitter. Enligt mig så har sam gått upp sig lite och då bör han få höra det. Haft otur med utvisningarna dock. ( nu blir folk väl att klaga ) älskar att nisse börjat skjuta snabbare när han får pucken. Det är det lilla som gör det. 

RÖTT FÖR BLODET GENOM HJÄRTA OCH VEN
GULT FÖR SOLENS VÄRMANDE SKEN
BLÅTT FÖR HIMMEL,REGN OCH HAV
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Brukar också skriva lite via Twitter, MEN bara bra saker. Hur dåligt det än har gått så skriver jag aldrig nåt elakt. För det första så behöver de inte hat, och för det andra, är det inte astöntigt när man ser en nån skriva elaka saker på Twitter? Sån P9 varning!Norenfalk skrev:Att kunna skicka en hälsning vore ju guld! För tillfället försöker man peppa dom på twitter. Enligt mig så har sam gått upp sig lite och då bör han få höra det. Haft otur med utvisningarna dock. ( nu blir folk väl att klaga ) älskar att nisse börjat skjuta snabbare när han får pucken. Det är det lilla som gör det.

ciirree skrev:Brukar också skriva lite via Twitter, MEN bara bra saker. Hur dåligt det än har gått så skriver jag aldrig nåt elakt. För det första så behöver de inte hat, och för det andra, är det inte astöntigt när man ser en nån skriva elaka saker på Twitter? Sån P9 varning!Norenfalk skrev:Att kunna skicka en hälsning vore ju guld! För tillfället försöker man peppa dom på twitter. Enligt mig så har sam gått upp sig lite och då bör han få höra det. Haft otur med utvisningarna dock. ( nu blir folk väl att klaga ) älskar att nisse börjat skjuta snabbare när han får pucken. Det är det lilla som gör det.
+1 på det. Hålla på och kasta skit fattar jag verkligen inte. Lär ju inte bli bättre av det
RÖTT FÖR BLODET GENOM HJÄRTA OCH VEN