Vinner vi straffarna är vi på andra plats, eller?PNY skrev:Slut Leksand - Bofors 1-0 ef
KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
Aldrig.. Kempe är stekhet, alla andra missar dock! så vi vinner med 1-0 från straffarna!Sjöwall skrev:Tror faktiskt att Kempe missar sin straff idag. Troligtvis är straffen sönderläst vid detta tillfället.
- Jim Morrison
Otto missar två öppna mål. Det är så jävla sorgligt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Kempe - Nilson - Ölvestad. Tre mål.
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Om Kempe missar är det ridå
Jupp!minalman skrev:Vinner vi straffarna är vi på andra plats, eller?PNY skrev:Slut Leksand - Bofors 1-0 ef
Hahaha vad mer skall man få lida för denna säsong... Ja vi kan väl lägga till denna torsk på straffar bland meriterna
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
vad jag kan räkna så kommer vi ligga 2a, vad som än händer i den här matchen. Alltid nåt...
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Rent spelmässigt bästa matchen vi gjort på aslänge. Nilson är ruskigt jävla kreativ.
Låt inte Nilson lägga straff. Tror han satt en av elva straffar i år. Kempe är given, sedan... Cehlin och... skulle faktiskt vilja se Kyle!
Låt inte Nilson lägga straff. Tror han satt en av elva straffar i år. Kempe är given, sedan... Cehlin och... skulle faktiskt vilja se Kyle!
Expert.
Re: Re: KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
Vi är tvåa även om Örebro vinnetminalman skrev:Vinner vi straffarna är vi på andra plats, eller?PNY skrev:Slut Leksand - Bofors 1-0 ef
- Lee Harvey Oswald
Otto måste ta en...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Klart att Mackan ska lägga straff... kommer ihåg att han har satt ett friläge den här säsongen. Helt åt helvete. Cehlin, Kempe, Norman.
Nej, torskar vi så är vi fyra lag på 6 poäng!sthlm19 skrev:vad jag kan räkna så kommer vi ligga 2a, vad som än händer i den här matchen. Alltid nåt...
- Jim Morrison
Innan matchen skulle jag sagt nej till Nilson, men han känns ju ruskigt het just nu, så jag vet inte.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Kempe hänger, sillen bommar och Mackan glider fram och sätter den i nätet ovanför plexiglaset.'
Örebro hänger första och tredje!
Örebro hänger första och tredje!