Matchquiz på forumet
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Matchquiz på forumet
1. Slutar Djurgården på någon annan placering än trea?
Ja
2. Gör Marcus Kruger en assist ELLER ett mål?
Nej
3. Blir det två stycken powerplay-mål i matchen? (Färre eller fler mål i PP räknas inte)
Ja
Ja
Nej
3. Blir det två stycken powerplay-mål i matchen? (Färre eller fler mål i PP räknas inte)
Ja
JA
JA
JA!
JA
JA!
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
1) Ja
2) Nej
3) Nej
Utslagsfråga: PM:at.
2) Nej
3) Nej
Utslagsfråga: PM:at.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
1.Ja
2.Nej
3.Nej
2.Nej
3.Nej
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Remy Lebeau
Ja
Ja
Nej
Ja
Nej
Ridderwall: " Vi har större klack kvar 20 minuter efter matchen än de andra har under hela sina matcher"
1. Slutar Djurgården på någon annan placering än trea?
1. Ja
2. Ja
3. Ja
1. Ja
2. Ja
3. Ja
Ställningen uppdaterad i första inlägget!
Denna ställning kommer att ligga kvar fram till måndag så att de som kommer hem från Götet kan se. På måndag kväll kommer ställningen att nollställas och bara de 10 bästa kommer ligga kvar.
På Onsdag kväll uppdateras frågorna till första slutspelsmatchen.
Grattis till Jensa85 som är tipsmästaren efter grundserien, men som jag skrev kommer du inte att få det under ditt användarnamn. Utan det är bara den som vinner hela grejen som får "Tipsmästare" under sitt användarnamn!
Hoppas ni som åkt ut har tyckt att det varit roligt med tävlingen och att ni som är kvar ser fram emot slutspelet!
Denna ställning kommer att ligga kvar fram till måndag så att de som kommer hem från Götet kan se. På måndag kväll kommer ställningen att nollställas och bara de 10 bästa kommer ligga kvar.
På Onsdag kväll uppdateras frågorna till första slutspelsmatchen.
Grattis till Jensa85 som är tipsmästaren efter grundserien, men som jag skrev kommer du inte att få det under ditt användarnamn. Utan det är bara den som vinner hela grejen som får "Tipsmästare" under sitt användarnamn!
Hoppas ni som åkt ut har tyckt att det varit roligt med tävlingen och att ni som är kvar ser fram emot slutspelet!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
- SirDIFalot
Kom igen nu lilleman, frågorna! Vi som åker till Gävle skulle behöva ha dom redan ikväll.
Osäker på om jag hinner förbi datorn någonting imorgon.

Expert.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Sluta vara så girig! Det är bättre om han lägger upp dem 10min innan matchstart.SirDIFalot skrev:Kom igen nu lilleman, frågorna! Vi som åker till Gävle skulle behöva ha dom redan ikväll.Osäker på om jag hinner förbi datorn någonting imorgon.

Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- SirDIFalot
Du vill bara vinna! TV-supporter!Snazzi skrev:Sluta vara så girig! Det är bättre om han lägger upp dem 10min innan matchstart.SirDIFalot skrev:Kom igen nu lilleman, frågorna! Vi som åker till Gävle skulle behöva ha dom redan ikväll.Osäker på om jag hinner förbi datorn någonting imorgon.

Expert.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Javisst!SirDIFalot skrev:Du vill bara vinna! TV-supporter!Snazzi skrev:Sluta vara så girig! Det är bättre om han lägger upp dem 10min innan matchstart.SirDIFalot skrev:Kom igen nu lilleman, frågorna! Vi som åker till Gävle skulle behöva ha dom redan ikväll.Osäker på om jag hinner förbi datorn någonting imorgon.
Men frågorna skulle komma upp ikväll, så jag antar att de kommer om en stund.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Nu ligger frågorna uppe! Jag ber så mycket om ursäkt för att det tog sådan tid.
Kom ihåg att det bara är de tio som är klara för slutspel som får svara på frågorna!
Kom ihåg att det bara är de tio som är klara för slutspel som får svara på frågorna!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.