Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Sv: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Okej. Djupt.
Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Värst vad personligt du tog det då.
- Amadeus
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag vet att många kan uppleva honom som nonchalant, men faktum är att han ärHeaty skrev:Jag vet inte, alltid tolkat honom som ganska nonchalant och så.
Antar att det är efter idol, hans "Shit happens" och andra intervjuer jag fått det ifrån. Vet såklart inte om så är fallet, bara den uppfattningen jag fått.
sjukt ödmjuk. Har träffat honom ett par gånger. Innan jag gjorde det, tyckte jag han var
den mest nonchalanta och stroppigaste jäveln man kan tänka sig, men ändrade mig totalt
när jag väl började prata med honom.
"Shit happens" var väl inte direkt det smartaste att säga i det läget

Men tror han insåg att detta var (och kommer att förbli) ett av han största misstag
någonsin och försökte väl bara skämta till det hela som nu gjorde det hela ännu värre....
Jag hade hellre velat ha hem honom till nästa säsong istället för Steve Valiquette.
Men det lär nog dröja länge innan vi ser Owuya i DIF igen
"Jag spelar hellre i division 4 iklädd DIF-tröjan än att spela med något annat lag i elitserien"
Fimpen
Fimpen
Trevlig läsning även om jag själv inte tror att en lockout blir verklighet.
"Stjärnornas val vid lockout: Djurgården"
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 5086806.ab
Trevligt!Jitenu skrev:Trevlig läsning även om jag själv inte tror att en lockout blir verklighet.
Mer här:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 5086903.ab
Vilka skulle man vilja ha om det nu blev lockout under hösten?Djurgården: Jacob Josefsson, Douglas Murray, Gabriel Landeskog, Patric Hörnqvist, Niklas Kronwall, Marcus Krüger, Johnny Oduya, Alexander Urbom, Mika Zibanejad.
Kontentan är att alla inte skulle få plats, och man skulle föredra dem som "spelar gratis".
T.ex. kan Landeskog, Krüger, Josefsson, Urbom och Zibanejad kanske anse sig "inte ha råd" att spela i DIF eftersom de inte är etablerade eller har tjänat miljoner.
Känns då som att Hörnqvist, Kronwall och Murray ligger närmast tillhands. Kanske Oduya också, men det känns inte som att han brinner för DIF på samma sätt.
For real? Hade ingen aning om att det låg en 'lock-out' i luften angående NHL.
Samtidigt som jag hade önskat Kronwall samt Hörnqvist i laget är det alltid lika trisst när en NHL-säsong har uppehåll.....
Ser de flesta matcher ...
Samtidigt som jag hade önskat Kronwall samt Hörnqvist i laget är det alltid lika trisst när en NHL-säsong har uppehåll.....
Ser de flesta matcher ...
1891
Chansen att det blir en lockout är så extremt liten så det är ingen idé att ens diskutera spelarförstärkningar..
Oduya kommer ifrån Stockholm så mycket talar ju för DIF, mer än Frölunda iafkaminor skrev:Trevligt!Jitenu skrev:Trevlig läsning även om jag själv inte tror att en lockout blir verklighet.
Mer här:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 5086903.ab
Vilka skulle man vilja ha om det nu blev lockout under hösten?Djurgården: Jacob Josefsson, Douglas Murray, Gabriel Landeskog, Patric Hörnqvist, Niklas Kronwall, Marcus Krüger, Johnny Oduya, Alexander Urbom, Mika Zibanejad.
Kontentan är att alla inte skulle få plats, och man skulle föredra dem som "spelar gratis".
T.ex. kan Landeskog, Krüger, Josefsson, Urbom och Zibanejad kanske anse sig "inte ha råd" att spela i DIF eftersom de inte är etablerade eller har tjänat miljoner.
Känns då som att Hörnqvist, Kronwall och Murray ligger närmast tillhands. Kanske Oduya också, men det känns inte som att han brinner för DIF på samma sätt.
Den lär i alla fall inte bli så lång att hela säsongen ställs in, men mycket verkar tala för att det blir någon månad eller två. Journalister som frågar höjdare om vad de tror får tydligen ofta svaret "30 games tops". Dessutom har en av förhandlarna varit med under Basebollens enda lockout genom tiderna... Men spelarna lär inte behöva hitta nya lag.Sjöwall skrev:Chansen att det blir en lockout är så extremt liten så det är ingen idé att ens diskutera spelarförstärkningar..
tror dock att gabbe, NK, Murray och hörnquist kommer säkert oxå krüger med
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Det värsta som skulle kunna hända var ju att det blev lockout ett par månader i början av säsongen. Tänk om ett gäng NHL-are kommer in och bänkar de spelare som ska ta oss igenom kvalserien sen? Nej fyfan, inte bra.
Men som någon sa tidigare, chansen är så extremt liten att vi nog inte behöver bry oss.
Men som någon sa tidigare, chansen är så extremt liten att vi nog inte behöver bry oss.
Du är med oss överallt, Stefan.
Det kommer inte ske,och OM det gör det så bjuder jag hela Hovet på valfri glassdutti skrev:Det värsta som skulle kunna hända var ju att det blev lockout ett par månader i början av säsongen. Tänk om ett gäng NHL-are kommer in och bänkar de spelare som ska ta oss igenom kvalserien sen? Nej fyfan, inte bra.

- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Dagens mest ointressanta post; såg just Andreas Holmqvist tillsammans med familj som skulle förnya passen på Nacka Strands passmyndighet (antagligen inför Tysklandsäventyret). Han såg precis lika uselt tränad ut som vanligt. 

Bara brorsan är i form så är jag glad!-daniel- skrev:Dagens mest ointressanta post; såg just Andreas Holmqvist tillsammans med familj som skulle förnya passen på Nacka Strands passmyndighet (antagligen inför Tysklandsäventyret). Han såg precis lika uselt tränad ut som vanligt.