Dragan Umicevic
Till er som är oroliga:
1. Värvningarna är absolut inte klara ännu!
2. Ni som var oroliga och ylade om allsvenskan inför förra säsongen...ja nu har vi ju facit, kommande säsong borde ju gå bättre, det håller väl alla med om.
3. Sponsorkontraktet med Skoda är ju inte helt fel, borde ju skjuta in lite kulor i kassan.
Själv tror jag inte att vi kommer ligga i toppen nästa säsong, men slutspel fixar vi självklart! Saker och ting ser ju bara bättre o bättre ut hela tiden just nu.
2. Ni som var oroliga och ylade om allsvenskan inför förra säsongen...ja nu har vi ju facit, kommande säsong borde ju gå bättre, det håller väl alla med om.
3. Sponsorkontraktet med Skoda är ju inte helt fel, borde ju skjuta in lite kulor i kassan.
Själv tror jag inte att vi kommer ligga i toppen nästa säsong, men slutspel fixar vi självklart! Saker och ting ser ju bara bättre o bättre ut hela tiden just nu.
Ingen seger utan offer
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Sponsorkontrakt med Skoda?Drutten skrev:Till er som är oroliga:
http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=3427Diffe89 skrev:Sponsorkontrakt med Skoda?
http://www.svenskafans.com/hockeyzon/di ... ?id=123913
http://www.skoda-auto.se/page_3376.shtml
DIF! ALLTID - OAVSETT!
I år var det inte allt för långt upp till sträcket, med dessa värvningar och några till kommer det räcka till plats 6-8, det är jag övertygad om.Pepp91 skrev: Håller inte med dej alls!!! Hur kan du säga att du inte är så skakis?
Djurgården förra säsongen var ju inte direkt oslagbara, vi var ju motsatsen till oslagbara. Och som det ser ut nu så kan jag inte satsa några pengar på att Djurgården tar sig till slutspel.
Visst, vi är säkert 3 gånger bättre än vad vi var förra året, men jag är rädd för att det inte kommer att räcka :? .
Men målet är ju självklart slutspel, men man ska nog inte hoppas för mycket.
Nu har man en grund att bygga ifrån, tränarna är inte nya och junisarna börjar ta sig. Med en hel försäsong tillsammans bör det bli bättre sammanhållning i truppen. DIF slår ur underläge, men det finns garanterat lag som ligger under DIF i tabellen, och under sträcket, det är jag övertygad om.
Helt rätt, kanske var lite kritisk men efter förra säsongens näst intill fiasko så kan jag inte se att man kan vara glad över att bara 3 bra värvningar har gjorts. Thomas, Dragan och Bäcker.Boråsaren skrev:I år var det inte allt för långt upp till sträcket, med dessa värvningar och några till kommer det räcka till plats 6-8, det är jag övertygad om.Pepp91 skrev: Håller inte med dej alls!!! Hur kan du säga att du inte är så skakis?
Djurgården förra säsongen var ju inte direkt oslagbara, vi var ju motsatsen till oslagbara. Och som det ser ut nu så kan jag inte satsa några pengar på att Djurgården tar sig till slutspel.
Visst, vi är säkert 3 gånger bättre än vad vi var förra året, men jag är rädd för att det inte kommer att räcka.
Men målet är ju självklart slutspel, men man ska nog inte hoppas för mycket.
Nu har man en grund att bygga ifrån, tränarna är inte nya och junisarna börjar ta sig. Med en hel försäsong tillsammans bör det bli bättre sammanhållning i truppen. DIF slår ur underläge, men det finns garanterat lag som ligger under DIF i tabellen, och under sträcket, det är jag övertygad om.

- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
HUr hade man lyckats missa detDon_T skrev:http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=3427Diffe89 skrev:Sponsorkontrakt med Skoda?
http://www.svenskafans.com/hockeyzon/di ... ?id=123913
http://www.skoda-auto.se/page_3376.shtml

- grandstoff
Varför orolig?
"Skulle Dragan imponera så pass mycket på träningslägret hos Edmonton Oilers är sista datumet för nya spelare redan passerat - plus att han satsar allt på sin nya klubb Djurgården.
- Nej, det blir inte aktuellt med Edmonton då sista datumet för nya spelare redan passerat . Jag ser framemot träningsveckan där borta och kommande säsong, säger Dragan till Magazin24.se"
"Skulle Dragan imponera så pass mycket på träningslägret hos Edmonton Oilers är sista datumet för nya spelare redan passerat - plus att han satsar allt på sin nya klubb Djurgården.
- Nej, det blir inte aktuellt med Edmonton då sista datumet för nya spelare redan passerat . Jag ser framemot träningsveckan där borta och kommande säsong, säger Dragan till Magazin24.se"
-
- Blåränderna går aldrig ur
"Dragan åker till USA den 24 juni för ett tio dagar långt läger.
Skulle Dragan imponera så pass mycket på träningslägret hos Edmonton Oilers är sista datumet för nya spelare redan passerat - plus att han satsar allt på sin nya klubb Djurgården.
- Nej, det blir inte aktuellt med Edmonton då sista datumet för nya spelare redan passerat . Jag ser framemot träningsveckan där borta och kommande säsong, säger Dragan"...
du kanske ska läsa
En råtta svart och gul fy fan va han e ful
Jo visserligen.. Men varför ska de ha över honom just i år!?
På Hockeysfuture står det att han är inräknad inför den här säsongen som deras spelare..
Imponerar en spelare på ledningen over there så löser dem det!!
Det känns inge bra!
På Hockeysfuture står det att han är inräknad inför den här säsongen som deras spelare..
Det känns inge bra!
Är ett stort fan av Dragan sedan tiden i Södertälje.. Han är den största talangen som kommit ur föreningen.. Stämmer allt för den killen blir han omöjlig nästa år..
DIF är laget i mitt hjärta så nu jublar jag!!
DIF är laget i mitt hjärta så nu jublar jag!!
-
Men herregud, förstår du inte?Leif skrev:Jo visserligen.. Men varför ska de ha över honom just i år!?
Det känns inge bra!
Det är DEADLINE för övergångar den 15 Juni.
Dragan åker över på sommarcamp den 24 Juni.
Alltså 9 dagar efter att man inte får värva spelare.
Got it?
"Imponerar en spelare på ledningen over there så löser dem det!!"
Ändrar dom reglerna bara sådär då eller?
-
Det kanske är bra att han åker över, dom kanske märker att han är lat (som han är känd för) och säger till honom att man måste kämpa hårdare också spelar han i Djurgården och kämpar som ett svin och får ett genombrott och nästa år åker över diket.
" -Vi håller ihop i vått och i tort, för skölden med färgerna gult, rött och blått "