Jag tycker upplägget är grymt bra som det är nu, faktiskt! Däremot är jag riktigt missnöjd med "DJ"n under pauserna! Fan, hockey är en tuff sport och då känns det jäkligt fel när nån riktig tunn låt körs igång! Blir som en hårdrockare i rosa linne!
Snälla Jojje säg att du bara skirver att du vill ha hip hop för att jävlas me alla här inne....Hip hop och hockey hör inte ihop, o ja hoppas att det aldrig kommer att göra heller
var ett par år sen jag var på en skolavslutning för en lillkusse och står där och häckar och så får jag höra några småkillar stå och snacka och när orkestern börjar lira nationalsången så spricker dom upp i ett leende och säger: Ooo nu spelar dom hockeysången!!...
ganska tragikomisk historia men nationalsången tycker jag iallafall hör hemma innan en håkkymatch..
Vad som helst av Turbonegro funkar till en hockeymatch. Mer Turbo åt folket! Sen kan Snoop, 50 och de andra "tuffa" killarna spelas i NBA, världens sämsta sportunderhållning näst efter dam-diskus, där de hör hemma.