Försäsong 25/26: Malmö - Djurgården 30/8
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Interference på DIF-spelare så det blir icing… Oskönt med domarparodi redan på försäsongen.
Haha kors i taket. Kom väl på att det hade sett skumt ut med en 0 i protokollet.
Fyfan, sissions ser risig ut
-
Det där kändes ju onödigt.
It's easier to be an asshole to words than to people
Herrejävlar vad dåligt gjort. Ett halvdussin urusla beslut i följd.
Hellberg gör bort sig rejält.
Hellberg gör bort sig rejält.
Laleggia är väl rostig men allvarligt, vårda pucken!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tyvärr Sissons tavla på offensiva blå som leder fram till deras mål. Försäsongstavla förhoppningsvis.
Inte Sissons bästa byte direkt.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Helvete, förlängning precis när man ska slå över till v75
Hellberg får dela skulden där - först millimeter från en jättetavla när han missar pucken och bjuder på öppet mål och sen släpper han första stolpen från dålig vinkel.RBG #17117 skrev: ↑2025-08-30 15:10:08 Tyvärr Sissons tavla på offensiva blå som leder fram till deras mål. Försäsongstavla förhoppningsvis.
Trist då han varit stabil resten av matchen.
-
Några grejer sticker ut positivt och jag är försiktigt hoppfull men kan inte släppa tanken över den stora mellanmjölk-stämpeln över truppen.
Vi möter ändå en förmodad bottenkollega, men det känns som att Malmö är betydligt skarpare i allt.
Men försäsong är ju försäsong trots allt, ingen spelare vill ta ut sig i onödan och det är ju rimligt att man är lite soft majoriteten av tiden.
Jag väljer att se det som sticker ut positivt och hoppas på att det är försäsongs-gäspet som spökar.
Vi möter ändå en förmodad bottenkollega, men det känns som att Malmö är betydligt skarpare i allt.
Men försäsong är ju försäsong trots allt, ingen spelare vill ta ut sig i onödan och det är ju rimligt att man är lite soft majoriteten av tiden.
Jag väljer att se det som sticker ut positivt och hoppas på att det är försäsongs-gäspet som spökar.
Kommer gå åt helvete om du är positiv för en gång skullDjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-08-30 15:17:15 Några grejer sticker ut positivt och jag är försiktigt hoppfull men kan inte släppa tanken över den stora mellanmjölk-stämpeln över truppen.
Eklund har haft det väldigt jobbigt under försäsongen. Blir bortplockad löjligt enkelt.
-