Han var ju jättebra. Blev han inte MVP tillomed innan skadorna tog över?crike skrev: ↑2025-06-03 07:51:43 Lås oss startar en diskussion.
Var verkligen JJ speciellt bra åren när han kom tillbaka? Även om han är återställd i skallen, kommer han vara tillräckligt bra för att hjälpa oss kvar i SHL?
Mitt minne, som inte är tillförlitligt, säger att han inte var på den nivån som man förväntade sig. Definitivt inte samma leverans som vi sett av Krüger.
Jag är dock öppen för att det var huvudet som ställde till det samt att då mitt minne är dåligt.
Nej, jag pratar förstås inte om poäng utan om spelmässig leverans.
Säsongen 2025/26: Återkomsten
JJ gick på vatten första året. Resten är inte helt schysst att kritisera med tanke på hjärnskakningarna.Flawless skrev: ↑2025-06-03 14:02:20Han var ju jättebra. Blev han inte MVP tillomed innan skadorna tog över?crike skrev: ↑2025-06-03 07:51:43 Lås oss startar en diskussion.
Var verkligen JJ speciellt bra åren när han kom tillbaka? Även om han är återställd i skallen, kommer han vara tillräckligt bra för att hjälpa oss kvar i SHL?
Mitt minne, som inte är tillförlitligt, säger att han inte var på den nivån som man förväntade sig. Definitivt inte samma leverans som vi sett av Krüger.
Jag är dock öppen för att det var huvudet som ställde till det samt att då mitt minne är dåligt.
Nej, jag pratar förstås inte om poäng utan om spelmässig leverans.
Krüger var bättre i HA än vad JJ var i SHL sett över hela perioden. Men det betyder inte att JJ inte kommer kunna leverera. Men som det är sagt från klubbens håll redan, han är bara en ren bonus. Ingen vi räknar med.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Fick han inte en rad andra skador också, typ knä och sabbad skinka då han landade på J. Lundqvist skridsko? Minns säsongerna som ryckiga iaf...
Mindes fel, var inte skinkan som gick sönder...
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... i-mitt-liv
Mindes fel, var inte skinkan som gick sönder...

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... i-mitt-liv
Typ bäst i SHL första säsongen då han ledde ligans bästa kedja med Brodin och Jacob Lilja. Sedan två sönderryckta säsonger med hjärnskakningar och andra märkliga skador enligt ovan och då gick det ju sämre så klart. Men grym högstanivå!
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Kommer inte ihåg att JJ spelade med lilja
Minnet säger Bemström JJ Brodda men jag kan ha fel !
The DIF ONE
JJ spelade med Lilja och Brodin. Hittade väl inte riktigt nån kedja för Bemström