Final 3 23/24 Djurgårdens IF -Brynäs 21/4
Äntligen!
Gillar alla förändringar förutom att vi kunde slängt in Dahlström eller Schlyter som 13:e och bänkat Brodda helt och att vi sätter Loppan och Hammaren i samma backpar. Känns tryggare med Glad eller ragnarsson med dem två.
Gillar alla förändringar förutom att vi kunde slängt in Dahlström eller Schlyter som 13:e och bänkat Brodda helt och att vi sätter Loppan och Hammaren i samma backpar. Känns tryggare med Glad eller ragnarsson med dem två.
Man kan nästan tro att Honken varit inne på forumet och läst. Odelius utanför truppen och Loponen in. Check. Brodin nedpetad som extra forward. Check. WN nedpetad från första linan till fjärde. Check.
Ska iaf bli spännande att se hur förändringarna påverkar spelet.
Ska iaf bli spännande att se hur förändringarna påverkar spelet.
Jag tycker inte det är ett desperat läge. Brodin som extra köper jag men att ändra i varenda kedja käns som sagt desperat däremot.diftobbe89 skrev: ↑2024-04-21 16:46:32En desperat åtgärd i ett desperat läge. Perfekt när serien vänder hem. Mangla fanskapen.
Att Brynäs vann bägge hemma är ju inte något konstigt, vi behöver ta en borta för att ro hem det och då är det ju 2 möjligheter kvar. Dock är ju vinst idag på hemmaplan av största vikt, torsk idag så ser det ju mörkt ut.
Sätt in Brodin i första bytet och speara tänderna bak till öronen på Larsson så tar vi det därifrån.
Att klasen får lira är en gåta. Att han dessutom får fortsätta i första linan är retsamt. Det är inte vanlig serielunk nu, det är final där vinnaren går upp i SHL. Brodda har inte heller varit bra, men vi kan inte peta alla i hela laget som inte varit bra. Jag hade hellre sett Brodda i första i stället för klasen. Det skulle sända rätt signal, att oavsett vem du är så är du inte garanterad att få spela. Och vid ev. straff så skulle Klasen vara valbar. Har inget emot någon av killarna och vid seriespel så hade jag haft större tålamod. Men en kille ska sitta på bänken och jag tycker att det är fel kille som kommer att få göra det i kväll.
Jag skäms aldrig för att hålla på DIF. Djurgårdare tills jag dör!
Honken har antagligen tröttnat på det befogade gnället och ger det en chans. Bra omställningar, detta kan bli kul. Eklund tillsammans med Klasen och Krüger luktar stuga.
Man väntade för länge med att justera saker som inte fungerade och nu gör man desperata svepningar i hela laget.
Funkar väldigt sällan.
Funkar väldigt sällan.
Bra att man tar bort Odelius i alla fall.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Äh. Har redan vant mig vid tanken att möta Nybro,Vimmerby och Tingsryd nästa år. Idag ska jag försöka att inte må dåligt och bara njuta av tifo, Sveriges bästa klack och hockey på Hovet medan chansen finns. Oavsett resultat.
Försöka…
Försöka…
Nu gick det en iväg en hundring till dif hockys egna tifo grupp!
Lol, "Specsavers och en domartröja"

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Vilket jävla tifo. HYLL
KÖR ÖVER DOM FÖR HELLVETE!!!
Bra start!