HA 22/23: Djurgårdens IF - Tingsryd 2/12
-
Tim kan man haka och slasha sönder helt och hållet, men såfort han gör minsta lilla så åker han. Osnyggt domarn
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Man får tydligen inte lyfta på motsdtåndarens klubba i hockey. Hänt 20 gånger den här matchen.
Domarna är för övrigt lika dåliga som alltid. Dömer bara åt ena hållet.
Domarna är för övrigt lika dåliga som alltid. Dömer bara åt ena hållet.
-
1) sjukt onödig utvisning att ta i anfallszon.
2) varför gör vi aldrig så enkla mål i PP? Pass och direktskott.
2) varför gör vi aldrig så enkla mål i PP? Pass och direktskott.
Vad är det för mini-box vi ställer upp med?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Nu är den usla perioden slut. Gå tillbaka och gör som i första nu.
Avskaffa tre mot tre.
- MarcusDaze
En fundering jag haft hela säsongen. Vart har kameran som visar målen ovanifrån tagit vägen?
Tror HV fick den. När vi bytte platsMarcusDaze skrev: ↑2022-12-02 20:26:37 En fundering jag haft hela säsongen. Vart har kameran som visar målen ovanifrån tagit vägen?
Svensk hockey måste titta över sina regelverk innan man har totalt dödat Svensk hockey.
Vi kommer få spelare som inte vågar använda klubban, vågar inte ta kropp, vågar inte stå upp.
Vi kommer sakta men säkert döda en kampsport som många har lärt sig älska.
Snälla ta mig tillbaka till 1990 då hockey var hockey inte hålla handen likt kyrkansbarntimmar( tänker inte skriva innebandy då de tillåter tuffare tag på plan)
Vi kommer få spelare som inte vågar använda klubban, vågar inte ta kropp, vågar inte stå upp.
Snälla ta mig tillbaka till 1990 då hockey var hockey inte hålla handen likt kyrkansbarntimmar( tänker inte skriva innebandy då de tillåter tuffare tag på plan)
- MarcusDaze
Satans SHL privilegier då.Ohddan skrev: ↑2022-12-02 20:27:54Tror HV fick den. När vi bytte platsMarcusDaze skrev: ↑2022-12-02 20:26:37 En fundering jag haft hela säsongen. Vart har kameran som visar målen ovanifrån tagit vägen?
Jag har piskat den döda hästen rätt länge men landat i en slutsat att förbundet kommer lösa det där vart det lider. Men inte förrän Tre Kronors resultat i internationella sammanhang fortsatt dyker pga att spelarna är ovana vid fysiskt spel och småfulingar.emilin skrev: ↑2022-12-02 20:33:58 Svensk hockey måste titta över sina regelverk innan man har totalt dödat Svensk hockey.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Var okej att helt öppet åka snålskjuts på Krügers arm... tröttsamt.
Vi kommer ytterst sällan få något gratis av domarna, snarare tvärtom. Det är bara att gilla läget.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Trodde Tingsryds energi skulle ta slut, men det var visst våran som tog slut