Knickedick skrev: ↑2022-10-12 18:40:36
Vi har ingen som crashar nätet. Ingen som sätter in en tackling. Ingen som skapar känslor eller taggning.
Jag tycker ändå att samtliga av juniorerna tar ett litet steg framåt av att spela tillsammans. Lekkerimäki känns lite mer involverad.
Men snälla...kan vi inte bara vara överens om att Liss inte ska spela något mer i 5v5... Han kan stå och måtta skott i PP.
Men han ska inte vara någonstans i närheten av att vara puckförande någonstans.
Liss har verkligen tappat allt senaste matcherna. Han hade en bra premiär..
Ert mål
Senast redigerad av Glory1 den 2022-10-12 19:00:24, redigerad totalt 1 gånger.
Magnutz skrev: ↑2022-10-12 19:00:33"Jävla Piss-Liss som fan ska lira BP och sen byta om och aldrig spela 5on5 igen" - Forumiter 2022
Så. Olle hänger dit den. Bra! Jag tänker att Fagerwall kan fortsätta matcha honom i 5on5.
För det var ju hans mål....blundade du när passningen kom??
Jag är den första att skriva under på att han har ett bra skott....resten, nej jag vidhåller min åsikt där.
Magnutz skrev: ↑2022-10-12 19:00:33"Jävla Piss-Liss som fan ska lira BP och sen byta om och aldrig spela 5on5 igen" - Forumiter 2022
Så. Olle hänger dit den. Bra! Jag tänker att Fagerwall kan fortsätta matcha honom i 5on5.
För det var ju hans mål....blundade du när passningen kom??
Jag är den första att skriva under på att han har ett bra skott....resten, nej jag vidhåller min åsikt där.
Liss har varit skitdålig senaste tiden, det har nog alla sett som tittat på matcherna. Att han har ett bra skott är som du säger ingen hemlighet, den här gången satt den, fint.
Vårt PP har verkligen blivit dåligt de senaste 3 matcherna. Allt går i snigelfart och vi verkar alltid vänta på att någon ska servera öppet mål innan vi skjuter.