Tyckte han började piggt första bytena, sen kom den kollektiva genomklappningen, tycker han varken stått ut eller gjort bort sig sen dessPhilly Flu skrev: ↑2022-09-06 19:18:45Lite kopplat till förra matchen mot MoDo. Där tyckte jag att Odelius ser lovande ut. Såg lugn ut och kan växa under säsongen. Ser inte matchen nu, hur ser han ut idag?Jim Morrison skrev: ↑2022-09-06 19:03:13Kevin Karlsson var seriens bästa back (top3 iaf) förra året utan riktig försäsongsträning. Bäst för oss att vi går upp första året annars ryker han till typ Växjö.diftobbe89 skrev: ↑2022-09-06 18:59:11 Jag har sett alla matcher på försäsongen hittills, resultat spelar mindre roll, kollar på individuella prestationer. Kan ju redan slå fast att Noah Östlund och Kevin Karlsson kommer bli RIKTIGT bra. Det syns lång väg.
Träningsmatch 22/23: Kristianstad - Djurgårdens IF 6/9
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Bättre i andra vilket gäller hela laget den som sticker ut är dock Kevin Karlsson väldigt rörlig och smart spelarePhilly Flu skrev: ↑2022-09-06 19:18:45Lite kopplat till förra matchen mot MoDo. Där tyckte jag att Odelius ser lovande ut. Såg lugn ut och kan växa under säsongen. Ser inte matchen nu, hur ser han ut idag?Jim Morrison skrev: ↑2022-09-06 19:03:13Kevin Karlsson var seriens bästa back (top3 iaf) förra året utan riktig försäsongsträning. Bäst för oss att vi går upp första året annars ryker han till typ Växjö.diftobbe89 skrev: ↑2022-09-06 18:59:11 Jag har sett alla matcher på försäsongen hittills, resultat spelar mindre roll, kollar på individuella prestationer. Kan ju redan slå fast att Noah Östlund och Kevin Karlsson kommer bli RIKTIGT bra. Det syns lång väg.
Ytterell har en jävla slägga. Hoppsan.. styrning foppa kanske?
Tycker nästan synd om Kristianstads målvakt. Anfallsspelet är verkligen brutalt.
Tycker nästan synd om Kristianstads målvakt. Anfallsspelet är verkligen brutalt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Philly Flu
varför spelar Kruger med Berglund och Forsberg, någon skadad?
Menar du Sam Lofquist? När han spelade för oss så träffade allt annat än mål, men hårt sköt han.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Kul att se Galajda i första perioden. Agerade lugnt och stabilt.
- Philly Flu
Ja just det. Niels Lofgren är någon annanAndspe skrev: ↑2022-09-06 20:06:54Menar du Sam Lofquist? När han spelade för oss så träffade allt annat än mål, men hårt sköt han.

Kanske inte i nivå men de går på mål iaf.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ja fortsätter han så här lär han inte bli långvarig i DIF.
- Hepsnastian
Skiter lite i resultatet. Men min spontana känsla är att det ändå är en bra grupp vi har. Gör en usel första period, men studsar tillbaka i 2a. Sen stängde vi ner dom.
Galajda, Norman, Odelius, Karlsson, Ytterell och Blomgren gör det bra idag! Brodda är en jäkla ångvält och Krüger en riktigt smart spelare.
Tror på detta.
Galajda, Norman, Odelius, Karlsson, Ytterell och Blomgren gör det bra idag! Brodda är en jäkla ångvält och Krüger en riktigt smart spelare.
Tror på detta.
Delägare
Mycket viktigt att borsta på. Jag var orolig efter torsken mot Västerås men har väl lugnat mig lite nu. De behöver få det att rassla på försäsongen. Det är viktigt för fortsättningen.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Tror första perioden, som vi kommer se många gånger under denna säsong, då motståndarlaget kommer ut vrål taggade att få möta DIF och åker mycket mer skridskor än oss. Sen orkar dom inte hålla samma höga tempo och vi tar över matchen.
Mycket bra att vi får öva på hur det kommer att kännas redan nu så vi kan bli bättre förberedda nästa gång.
Matchens tre stjärnor enligt mig;
Galajda
Karlsson
Östlund
Många som gjorde det bra idag som nån tidigare va inne på.
Norman,Kruger,Rensfeldt och Brodin är oerhört viktiga.
Blomgren var grym idag också riktigt kul å se!
Mycket bra att vi får öva på hur det kommer att kännas redan nu så vi kan bli bättre förberedda nästa gång.
Matchens tre stjärnor enligt mig;
Galajda
Karlsson
Östlund
Många som gjorde det bra idag som nån tidigare va inne på.
Norman,Kruger,Rensfeldt och Brodin är oerhört viktiga.
Blomgren var grym idag också riktigt kul å se!