Hillberry blue skrev: ↑2022-02-22 13:14:12
Tänkte också på det, tre sidor, redan 6 timmar innan nedsläpp !
Ju fler sidor i slutändan, desto större torsk (brukar det vara)...
Inte ett jävla inlägg till
Den trenden bröts föregående två matcher (22 resp 26 sidor)
Då så... Då kör vi och hoppas att trenden håller i sig
Är ändå nervös (igen) inför match, det var ett tag sen. Känns att vi har något att spela för (igen) och den känslan är faktiskt härlig, som det ska vara!
Manijock skrev: ↑2022-02-22 13:59:57
Viktigt att vi(både spelare och fans) inte ballar ut om/när vi förlorar denna.... Är nöjd om vi är relativt med i matchen och inte blir allt för förnedrade. Inte denna vi måste vinna. Men är vi okej med så kan även denna match vara en del av vägen uppåt. Men kyla kyla kyla!
Vi får kanske införa avstängningar på forumet.
Enkel matchtrådsavstängning, ex grovt glåpord mot egen spelare eller forumit.
Granskning av diciplinstrådnämnden, automatiskt avstängd nästa matchtråd.
Förlängd matchtrådfrånvaro. 2-8 matchtrådar
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Som förväntat får Salak de "omöjliga" matcherna. Men det har jag inget emot. Mantas måste avlastas och då är det helt rätt att göra det i dessa matcher.
diftobbe89 skrev: ↑2022-02-22 17:30:07
All press på Malmö. En hemmamatch mot Brynäs ska/borde dom vinna. Hoppas dom känner den pressen och schabbla bort detta.
Kämpa Brynäs.
På ett sätt vore det bra men om mif vinner så närmar sig även brynäs nerflyttningsstrecket, det gör ingenting.
BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2022-02-22 10:45:26
Visserligen kan Söderlund (fd Söderström ) skapa mål på helt egen hand, men nog skulle jag spela honom utmed en målskytt.
Söderlund och Rhett vore spännande att se ihop. Varför inte med Engsund i mitten.
Magkänslan säger att vi är chanslösa ikväll. Saik har mer skills och fart än oss. Blir nog typ 6-2.
En del snackar om att Robban gör det så otroligt bra i Saik, men allvarligt? De har varit ett topplag i 10 års tid. De har en ruskigt bra trupp.
Med det sagt, Robban är bra, men det är ju inte så att han skrällt och fört ett gäng underdogs till toppen i SHL.
Nyans vet ni...
Btw, jag borde nog dra ned på antalet smileys.
Framförallt så har SAIK riktigt bra stomspelare som väljer att stanna i klubben trots att dom säkert skulle tjäna några kronor mer på annan ort till skillnad från oss där tänkte stomspelare drar.