SHL 21/22: Djurgårdens IF - Leksand 22/1
Mantas ser sjuk ut? Hoppas vi inte tvingas spela honom trots sjukdom.
Sorgligt ändå. Tomma läktare, visst pga corona, men corona är ju nästan en välsignelse i vårt fall. Vår publiksiffra lär inte varit så mycket högre ändå.
Jag mår inte bra av den här säsongen.
Sorgligt ändå. Tomma läktare, visst pga corona, men corona är ju nästan en välsignelse i vårt fall. Vår publiksiffra lär inte varit så mycket högre ändå.
Jag mår inte bra av den här säsongen.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Tacksam för 0-0 efter första. Kanske kan vi få nån utvisning med oss men det är ett stort kanske.
Nä. Ska man må bra ska man hålla på ett annat lag. Det är sen gammalt( eller åtminstone sen 2001.)
Den första kan jag köpa även om jag tycker man ska släppa den, den andra är helt horribel, sen håller jag med om att Rakshani borde byta med BergforsEspenK skrev: ↑2022-01-22 15:49:17Fattat inte hur de resonerar. Två icke utvisningar enligt mig. Verenneau förstärker kraftigt. Berglund högttacklar men får en crosscheck.
Sjukt konstigt.
Syns vilket lag som är bäst. Dicks kedja skapar typ nada.
Är tveksam till att offra Wille med gamlingarna. Tycker Rakshani borde lira med Dick och Wille. Då har vi en med fart i alla fall.
Cederqvist är förövrigt alltid bra. Han är verkligen en kaononvärvning.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
- Lee Harvey Oswald
Ja fy fan vad skönt det varit utan Hockey en månad.
Allt ser ut precis som vanligt, vi skapar 2st halvchanser på 20min och är "div-4 snabba" på skridskorna.
Med normal utdelning hade Lyx stängt detta redan, nu får vi lidandet i 2:a perioden istället
Det låter som 3st berusade Bajen-Parkbänkfyllon på läktarplats
Allt ser ut precis som vanligt, vi skapar 2st halvchanser på 20min och är "div-4 snabba" på skridskorna.
Med normal utdelning hade Lyx stängt detta redan, nu får vi lidandet i 2:a perioden istället
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Kalla inte min dotter som är där för Parkbänkfyllo, hon är iallfall därLee Harvey Oswald skrev: ↑2022-01-22 15:51:54 Ja fy fan vad skönt det varit utan Hockey en månad.

Senast redigerad av ken1968 den 2022-01-22 15:56:53, redigerad totalt 1 gånger.
-
Samtidigt fyller väl Berget sin funktion framför mål. Det skulle väl ingen göra om Rhett kom in i den kedjan istället? För övrigt ser ju Rhett jäkligt het ut, sugen på att lira.ken1968 skrev: ↑2022-01-22 15:51:33Den första kan jag köpa även om jag tycker man ska släppa den, den andra är helt horribel, sen håller jag med om att Rakshani borde byta med BergforsEspenK skrev: ↑2022-01-22 15:49:17Fattat inte hur de resonerar. Två icke utvisningar enligt mig. Verenneau förstärker kraftigt. Berglund högttacklar men får en crosscheck.
Sjukt konstigt.
Syns vilket lag som är bäst. Dicks kedja skapar typ nada.
Är tveksam till att offra Wille med gamlingarna. Tycker Rakshani borde lira med Dick och Wille. Då har vi en med fart i alla fall.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Alla som är där är riktiga hjältar. Jag hade aldrig satt min fot på hovet just nu. Hoppas hon får se en seger ikvällken1968 skrev: ↑2022-01-22 15:53:05Kalla inte min dotter som är där för Parkbänkfyllo, hon är iallfall därLee Harvey Oswald skrev: ↑2022-01-22 15:51:54 Ja fy fan vad skönt det varit utan Hockey en månad.
Det låter som 3st berusade Bajen-Parkbänkfyllon på läktarplats![]()

Spela fult
Hoppas att vi steppar upp lite i andra för så här kan det inte fortsätta... Hade vi ens ett sko på mål?
Domarna fortsätter att hålla katastrofnivå, men det är ju förväntat.
Domarna fortsätter att hålla katastrofnivå, men det är ju förväntat.
It's the hope that kills you.
-
Viljan och drivet finns där. Men det saknas finess. I andra borde vi bara lasta skott på mål, få offensiva zonstarter och sen fortsätta kasta in puckar. Shilling ser ändå stabil ut.
Engsund var med å sätt dit den där förfan
Äntligen läkerol inne
Den passningen, jag vad ska man säga…..
Vi kommer 3 mot 2 och lägger den bakom mål, är det dinosaurier
i vårat lag