Må så vara, men det är ju långt ifrån första gången han sjabblar på detta viset.. så det bör ju komma någon form utav markering. Har för mig att han blev petad ett tag förra säsongen efter några misstag på offensiv blå.
Träningsmatch 21/22: Linköping - Djurgårdens IF 28/8
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Högström är lite för fin och lite bättre än alla andra för att göra det enkelt för sig, tror han.
Spela fult
Han blev väl bänkad i Luleåmatchen efter några grova missar. Sen spelar han mycket och ändå skapar mycket så det kanske man får leva med. Men det där var lite väl nonchalant.daaviid skrev: ↑2021-08-28 19:08:49Må så vara, men det är ju långt ifrån första gången han sjabblar på detta viset.. så det bör ju komma någon form utav markering. Har för mig att han blev petad ett tag förra säsongen efter några misstag på offensiv blå.
Eh? Det var väl Rensfeldt och Videll som totalt missförstod varandra?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jag tänkte på hans indianare bakom ryggen som gjorde att de ens hade pucken i vår zon. Sen var det väl lite hönsgård i egen zon också efter det.
Högström skapar allt på egen hand genom att sjabbla med nån jävla hitte-på-pass bakom ryggen. Den gjorde att LHC kontrade och fick tryck i våran zon. Det hade inte skett på samma vis utan Högströms förtjänst. Sedan kan någon annan ha sjabblat i nästa läge så klart, men nu var det Högström.
Så backar som begår misstag i offensiv zon får skit för det och backar som begår misstag i defensiven får skit för det men forwards får inte skit får något?daaviid skrev: ↑2021-08-28 19:13:43Högström skapar allt på egen hand genom att sjabbla med nån jävla hitte-på-pass bakom ryggen. Den gjorde att LHC kontrade och fick tryck i våran zon. Det hade inte skett på samma vis utan Högströms förtjänst. Sedan kan någon annan ha sjabblat i nästa läge så klart, men nu var det Högström.
Ja Höggas indianare i offensiv zon var nonchalant men det var inte därför vi torskade.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Alla som gör grova misstag ska få skit. Och jo, det var Högström som var den största anledningen till att vi föll i förlängningen.Praetori skrev: ↑2021-08-28 19:21:55Så backar som begår misstag i offensiv zon får skit för det och backar som begår misstag i defensiven får skit för det men forwards får inte skit får något?daaviid skrev: ↑2021-08-28 19:13:43Högström skapar allt på egen hand genom att sjabbla med nån jävla hitte-på-pass bakom ryggen. Den gjorde att LHC kontrade och fick tryck i våran zon. Det hade inte skett på samma vis utan Högströms förtjänst. Sedan kan någon annan ha sjabblat i nästa läge så klart, men nu var det Högström.
Ja Höggas indianare i offensiv zon var nonchalant men det var inte därför vi torskade.
Jag missade matchen. Varför saknades Josef i två perioder?
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ingen vet än. Som sagt, han spelade sista bytet med 3 min kvar av första tillsynes oskadd.
Säg den glädje som varar