SHL 18/19 : Timrå - Djurgårdens IF 13/11-2018
Re: SHL 18/19 : Timrå - Djurgårdens IF 13/11-2018
Vi är tokusla. Vi leder bara för att Timrå är dåliga. Vi har ett för tunt lag. I och med att alla matcher är vattendelare så kan vi lika gärna glömma den här matchen och gå vidare till nästa. Adam är usel i båset. I såna här viktiga matcher måste man öppna båsdörren mer resolut. Norell har inte gjort hattrick än. Bänka.
Senast redigerad av pulverapa den 2018-11-13 19:29:16, redigerad totalt 2 gång.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Helt ur position, men det hör till seden som häst. Bjud på ett och ta resten.Hepsnastian skrev:Känns som att Jensen skulle haft den där pucken.. Såg inte helt otagbart ut på reprisen iaf.
Ändå orolig över att det gått för lätt, hoppas verkligen inte vi säckar till Timråtempo som senast.
25/4-2025
-
pulverapa skrev:Vi är tokusla. Vi leder bara för att Timrå är dåliga. Vi har ett för tunt lag. I och med att alla matcher är vattendelare så kan vi lika gärna glömma den här matchen och gå vidare till nästa. Adam är usel i båset. I såna här viktiga matcher måste man öppna båsdörren mer resolut. Norell har inte gjort hattrick än. Välkomna.

OCH VI HAR INTE ENS GJORT PP-MÅL, INGA INTENTIONER, AVGÅ MUSSE
25/4-2025
- Lidingö DIF
Helt rätt. Fan, vad skönt att höra! Äntligen nån som ser allvaret.pulverapa skrev:Vi är tokusla. Vi leder bara för att Timrå är dåliga. Vi har ett för tunt lag. I och med att alla matcher är vattendelare så kan vi lika gärna glömma den här matchen och gå vidare till nästa. Adam är usel i båset. I såna här viktiga matcher måste man öppna båsdörren mer resolut. Norell har inte gjort hattrick än. Välkomna.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Avgå Musse, han måste ju fixa så vi får PP oxåförevigtdjurgården skrev:pulverapa skrev:Vi är tokusla. Vi leder bara för att Timrå är dåliga. Vi har ett för tunt lag. I och med att alla matcher är vattendelare så kan vi lika gärna glömma den här matchen och gå vidare till nästa. Adam är usel i båset. I såna här viktiga matcher måste man öppna båsdörren mer resolut. Norell har inte gjort hattrick än. Välkomna.![]()
OCH VI HAR INTE ENS GJORT PP-MÅL, INGA INTENTIONER, AVGÅ MUSSE
Du vill bara att det ska gå bra för DIF för att du ska få säga att du har rätt....pulverapa skrev:Vi är tokusla. Vi leder bara för att Timrå är dåliga. Vi har ett för tunt lag. I och med att alla matcher är vattendelare så kan vi lika gärna glömma den här matchen och gå vidare till nästa. Adam är usel i båset. I såna här viktiga matcher måste man öppna båsdörren mer resolut. Norell har inte gjort hattrick än. Bänka.
-
JONSON-FJÄLLBY KOMMER HEM
Trots caps är jag seriös
Trots caps är jag seriös
25/4-2025
-
Hur kan man efter så många år som kommentator fortfarande vara lika racklig på engelska?
Förövrigt är livet helt underbart just nu.
-
Bold.AlltidoavsettDIF skrev:Hur kan man efter så många år som kommentator fortfarande vara lika racklig på att kommentera?
25/4-2025
- Lee Harvey Oswald
Ja jösses, bortsett från första 5 då TIK med lite flyt kunde gjort nån balja så totaläger vi detta.
Kanske den period med bäst speed från DIF jag sett denna säsong.
Nya "Finn-pajsaren" ser ju spelbegåvad ut, hjälp
Kom igen nu DIF, inte gå ut och sätta er i bussen redan nu!
Kanske den period med bäst speed från DIF jag sett denna säsong.
Nya "Finn-pajsaren" ser ju spelbegåvad ut, hjälp

Kom igen nu DIF, inte gå ut och sätta er i bussen redan nu!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Tycker negativiteten på det här forumet är så tråkig. Okej om man, som du, totalt missbedömer laget i ett tips. Det är den ständigt negativa tonen, oavsett spel, som retar mig.Manijock skrev:Du vill bara att det ska gå bra för DIF för att du ska få säga att du har rätt....pulverapa skrev:Vi är tokusla. Vi leder bara för att Timrå är dåliga. Vi har ett för tunt lag. I och med att alla matcher är vattendelare så kan vi lika gärna glömma den här matchen och gå vidare till nästa. Adam är usel i båset. I såna här viktiga matcher måste man öppna båsdörren mer resolut. Norell har inte gjort hattrick än. Bänka.
Nomnomnom
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- -daniel-
Gjorde just ett överslag, och kommentatorn Anders "puckot" Fredriksson säger just "pucken" ca 250 ggr / match. Jag hör inget annat när han pratar. Otroligt jävla enerverande.
Urboms gap control ikväll är NHL-mässig, även om Timrå inte är det.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Tänker på Davidsson-kedjan. Det är lite surt att det är Marcus som har problem med tempot. Inte Bemström! Jonte och Emil kör utav bara helvete, men Marcus strugglar. Blir inte direkt lägre tempo när Fjällby kommer. Rycker han inte upp sig kan jag tänka mig att testa Strandberg där istället. Splitta bröderna.