CHL 18/19 : Djurgårdens IF - Tappara 9/10-2018
Re: CHL 18/19 : Djurgårdens IF - Tappara 9/10-2018
Haha, zebrajävel
Ja märkligt. Undrar vad Josef sa.#10 skrev:Haha, zebrajävel
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Måste varit något riktigt grovt. Typ "Jag håller inte med om domslutet".Praetori skrev:Ja märkligt. Undrar vad Josef sa.#10 skrev:Haha, zebrajävel
Avgå Jocke.
Eller kanske använde han det ytterst sexistiska "Zebra"...B.I.B.A skrev:Måste varit något riktigt grovt. Typ "Jag håller inte med om domslutet".Praetori skrev:Ja märkligt. Undrar vad Josef sa.#10 skrev:Haha, zebrajävel
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Han slog i plexiglaset, men förstår han, klubban tog intePraetori skrev:Eller kanske använde han det ytterst sexistiska "Zebra"...B.I.B.A skrev:Måste varit något riktigt grovt. Typ "Jag håller inte med om domslutet".Praetori skrev:Ja märkligt. Undrar vad Josef sa.#10 skrev:Haha, zebrajävel
Bra av Dicken, han får faktiskt en armbåge i huvudet som domarna mirakulöst missar igen.... Helt obegriplig insats av dem i kväll...
Edit, varför orkar jag bli upprörd ens en gång, de har ju redan bestämt sig för att vi inte ska få poäng..
Edit #2, jag orkar verkligen inte med de extremt Djurgårdshatande kommentatorerna.
Edit, varför orkar jag bli upprörd ens en gång, de har ju redan bestämt sig för att vi inte ska få poäng..
Edit #2, jag orkar verkligen inte med de extremt Djurgårdshatande kommentatorerna.
Senast redigerad av sauron den 2018-10-09 19:48:12, redigerad totalt 2 gång.
It's the hope that kills you.
Possler lirade fint med Brodin och Josef. Hmmm.
Men Jensen.... Suck. Behöver jobba på att stänga pajhålet vid förflyttning.
Men Jensen.... Suck. Behöver jobba på att stänga pajhålet vid förflyttning.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Värdelöst Djurgården. Helt värdelöst.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Två bra perioder och en fullständigt katastrofalt usel som motståndarna utnyttjade. Sur torsk men rättvist.
Tråkigt att tappa efter tagit in. En pinne hade väl räckt för avancemang. Nu måste vi ta poäng borta för att vara säkra på att gå vidare.
-
Robban summerar matchen rätt bra, grabbarna verkar inte riktigt bry sig om den här turneringen..minalman skrev:Värdelöst Djurgården. Helt värdelöst.
Hoppas Holtz är en av juniorerna som får chansen nästa vecka!
Ja bänka de som inte är motiverade och ge juniorer chansen i CHL.Benjamin L. Willard skrev:Robban summerar matchen rätt bra, grabbarna verkar inte riktigt bry sig om den här turneringen..minalman skrev:Värdelöst Djurgården. Helt värdelöst.
Samtidigt så förstår jag att man inte blir supermotiverad när de flesta av fansen sviker. Riktigt dött på Hovet ikväll och DET är inte spelarnas fel.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Surt. En poäng och vi hade varit vidare.
Nu lär vi åka ut. Dåligt.
Jensen ser allt annat än tät ut. Höll han i AS?
Vi fick en rejäl hockeylektion ikväll. Hoppas vi lär oss av läxan.
Bäst ikväll. Två saker.
PP
När Davidssons fick Axelsson som kedjekamrat. Den kedjan är ögongodis.
Motivationsbrist? Ja så jävla mycket framgång vår förening haft senaste åren fattar man att en framskjuten placering i chl inte lockar. Vi brukar ju ta oss till slutspel i SM istället.
Nu lär vi åka ut. Dåligt.
Jensen ser allt annat än tät ut. Höll han i AS?
Vi fick en rejäl hockeylektion ikväll. Hoppas vi lär oss av läxan.
Bäst ikväll. Två saker.
PP
När Davidssons fick Axelsson som kedjekamrat. Den kedjan är ögongodis.
Motivationsbrist? Ja så jävla mycket framgång vår förening haft senaste åren fattar man att en framskjuten placering i chl inte lockar. Vi brukar ju ta oss till slutspel i SM istället.

Senast redigerad av BOMBOM BOUCHARD den 2018-10-09 20:02:59, redigerad totalt 1 gånger.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Fan vad lamt det var på hovet. Lätt att sitta hemma och gnälla på spelarna framför skärmen utan att själv orka masa sig till hovet.Praetori skrev:Ja bänka de som inte är motiverade och ge juniorer chansen i CHL.Benjamin L. Willard skrev:Robban summerar matchen rätt bra, grabbarna verkar inte riktigt bry sig om den här turneringen..minalman skrev:Värdelöst Djurgården. Helt värdelöst.
Samtidigt så förstår jag att man inte blir supermotiverad när de flesta av fansen sviker. Riktigt dött på Hovet ikväll och DET är inte spelarnas fel.
Om han är tillgänglig, inte spelat de tre senaste j20 matcherna.Benjamin L. Willard skrev:Robban summerar matchen rätt bra, grabbarna verkar inte riktigt bry sig om den här turneringen..minalman skrev:Värdelöst Djurgården. Helt värdelöst.