SHL : Omgång 37 : Färjestad - Djurgårdens IF 11/1-2017
Re: SHL : Omgång 37 : Färjestad - Djurgårdens IF 11/1-2017
Domarjävel
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Du sågar alltså de spelare som kommer till avslut men inte den som inte gör det?captcash skrev:Ok, kan vi skeppa spelare som Hank o Ahlén nu eller? Jaja de är bra för laget, gör blabla utanför spelet.. men kan man inte sätta en öppen kasse som Ahlén just missade så bör man nog sikta på HA istället... De är härliga människor och DIF-hjärtan men de ÄR inte bra nog att lira SHL, punkt slut!
Är ju inte direkt så att jag får leda ett viktigt projekt på jobbet bara för att jag springer runt och klappar alla på rumpan i kafferummet och säger "Godmorgon" till varje anställd...
Sent from my XT1580 using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Såg ingen tackling.EspenK skrev:Den Burken åkte för?Praetori skrev:Vilken tackling?EspenK skrev:Nord dömer och det märkte man direkt. Nån som såg tacklingen?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ryggsäckshockey när den är som sämst= FBK
Högga får sluta drälla...
Of all the things I lost, I miss my mind the most...
Of all the things I lost, I miss my mind the most...
It's the hope that kills you.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Okej momentum - ända tills vi får PP...
25/4-2025
Är ju inte direkt Ahléns förtjänst att pucken ligger på mållinjen och han bara behöver raka in den... Nej fyfan, att åka o ställa sig där kan han ju sikta i om han inte kan göra mål .. ever typ..Praetori skrev:Du sågar alltså de spelare som kommer till avslut men inte den som inte gör det?captcash skrev:Ok, kan vi skeppa spelare som Hank o Ahlén nu eller? Jaja de är bra för laget, gör blabla utanför spelet.. men kan man inte sätta en öppen kasse som Ahlén just missade så bör man nog sikta på HA istället... De är härliga människor och DIF-hjärtan men de ÄR inte bra nog att lira SHL, punkt slut!
Är ju inte direkt så att jag får leda ett viktigt projekt på jobbet bara för att jag springer runt och klappar alla på rumpan i kafferummet och säger "Godmorgon" till varje anställd...
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Hanks och Ahléns uppgifter är så enormt viktiga.. De gör det de ska. De tar energi ur motståndet och skapar energi åt laget. Att de inte gör en massa mål.. det är ju trist men det har vi köpt in andra som ska göra.Praetori skrev:Du sågar alltså de spelare som kommer till avslut men inte den som inte gör det?captcash skrev:Ok, kan vi skeppa spelare som Hank o Ahlén nu eller? Jaja de är bra för laget, gör blabla utanför spelet.. men kan man inte sätta en öppen kasse som Ahlén just missade så bör man nog sikta på HA istället... De är härliga människor och DIF-hjärtan men de ÄR inte bra nog att lira SHL, punkt slut!
Hank & Ahlén ska tamejfan stå staty på Globen-torget!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Dick är en dick
Haha, så jävla tydlig klubb-steal! Skitkul ju!
Gör mål nu!

Gör mål nu!

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
Snälla, gör ett mål och straffa den där jävla bäbisen dick nu!!
Det absolut sämsta jsg sett i 2 pp på raken
Pinsamt. Längtar till nästa säsong.
Vårat PP borde få någon form av pris.
Jag vågar påstå att valfritt Div-1 lag skulle göra det bättre. Och det är inget skämt eller överdrift.
Jag vågar påstå att valfritt Div-1 lag skulle göra det bättre. Och det är inget skämt eller överdrift.