Jag tror inte heller det är någon fara. Många bollar i luften för Nichlas med röran i Södertälje och dagens hyllning osv. Mer orolig att han skulle slagit i huvudet i isen eller liknande.sensei skrev:Tror och hoppas att det inte är något farligt
https://www.1177.se/Fakta-och-rad/Sjukd ... hos-vuxna/
"Du kan också svimma om du upplever en stark känsla. "
SHL : Omgång 9 : Djurgårdens IF - Färjestad 12/10-2017
Re: SHL : Omgång 9 : Djurgårdens IF - Färjestad 12/10-2017
Avgå Jocke.
Men herregud vad domarna är griniga då. Alltid så när det är mycket folk på plats.
Jahaaa.. det tog ju udden av den här matchen.. sitter med klump i magen istället (även att man vet Falken är OK) och matchen känns bara fuzzy nu... hoppas inte spelarna känner likadant utan kan ställa om till fighting-feeling!
bleh... bajs!
bleh... bajs!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Är väl ganska naturligt att det känns så. Men ärligt talat så är det väl inte så farligt att tuppa av egentligen, så jag tror vi kan slappna av och njuta av matchen och hoppas att Falken kommer skratta gott åt det här med tiden.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Happ. Blir nog 0-10 ikväll.....
Skickat från min F8331 via Tapatalk
Skickat från min F8331 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Jävla kaffemalare. Sen kan den där kommentatorn som håller på Färjestad täppa igen kakhålet. Vadå att Färjestad har varit mycket bättre? Matchen är helt jämn.
Senast redigerad av DIF87 den 2017-10-12 19:50:36, redigerad totalt 1 gånger.
Märklig period, tycker inte Färjestad förtjänar 2-0, även om vi stundtals uppträder vädligt virrigt.
Possler har inte sin bästa dag och Burken har sett håglös ut.
FBK å andra sidan har medstuds och lite flyt med domarna. Syntes bra från kortsidan att de hade 6+ på isen två tre gånger om.
Och PP är fortfarande bedrövligt i vanlig ordning.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
FBK å andra sidan har medstuds och lite flyt med domarna. Syntes bra från kortsidan att de hade 6+ på isen två tre gånger om.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Äh, stundens allvar i första, nu släpper vi handbromsen...
De jag känner mot FBK tror jag inte kan beskrivas med ord.
Matchen startade bra men tog en helt annan vändning efter en sjukt idiotisk utvisning.
Nej, skärpning. Pinsamt nu.
Nej, skärpning. Pinsamt nu.
Hatar att förlora mot Färjestad.
Ett mål får de gratis av domarna det andra är ett klassiskt skitmål.
Blir förlust idag.
Vilket pp de har... Farligt hela tiden.
Vi skapar betydligt mer i 5v5 än i pp.
Ett mål får de gratis av domarna det andra är ett klassiskt skitmål.
Blir förlust idag.
Vilket pp de har... Farligt hela tiden.
Vi skapar betydligt mer i 5v5 än i pp.
Jodå.. du känner "aik" om dem!Davidsson skrev:De jag känner mot FBK tror jag inte kan beskrivas med ord.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Vad har DIF gjort Wikegård och Rönnqvist. De behöver inte vara odelat positiva. Men så mycket skit som dessa båda herrar slänger ur sig mot laget är inte ok.
burken tryckte till kaffebönan så han tappade skenan, det måste åtminstone vara ett litet plus i kanten.Praetori skrev:Possler har inte sin bästa dag och Burken har sett håglös ut.