I amPraetori skrev:Det finns en hel del Djurgårdare i Norrbotten. Just saying.Lidingö DIF skrev:Ja, jag bryter säkerligen mot någon värdegrund nu så ge mig en varning, men när man ser publiknärbilder på böndernas fans....HERREGUD! Tar hellre ett liv av förluster med DIF än att behöva beblanda mig med dessa Jabba de Hutt-kloner.
SHL Omgång 47 Luleå - Djurgården, 23/2 2017
Re: SHL Omgång 47 Luleå - Djurgården, 23/2 2017
Holding the stick era blinda....
Kommer nog att sluta 16-5 i skott till Dif och 1-1 efter första
Senast redigerad av ken1968 den 2017-02-23 19:22:38, redigerad totalt 1 gånger.
#10 skrev:I amPraetori skrev:Det finns en hel del Djurgårdare i Norrbotten. Just saying.Lidingö DIF skrev:Ja, jag bryter säkerligen mot någon värdegrund nu så ge mig en varning, men när man ser publiknärbilder på böndernas fans....HERREGUD! Tar hellre ett liv av förluster med DIF än att behöva beblanda mig med dessa Jabba de Hutt-kloner.
me too =)
Orka. Vi kan spela PP resten av matchen och det är troligt att vi inte gör mål ändå. Bättre med 5v5.EspenK skrev:Holding the stick era blinda....
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Gillar spelet idag.
Indeed, behöver mer utdelning annars riskerar vi att det smäller bakåt... Heja!!EspenK skrev:Gillar spelet idag.
- Lidingö DIF
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Dom jag syftade på hade ring i näsan och svart-röd-gula kläder direkt ifrån UFF-lådan. Ärade Djurgårdsfans ifrån vackra Norrbotten? Nope, inte de jag tvingades bevittna. Dock ära till höglandets alla vackra Djurgårdsfans.Praetori skrev:Det finns en hel del Djurgårdare i Norrbotten. Just saying.Lidingö DIF skrev:Ja, jag bryter säkerligen mot någon värdegrund nu så ge mig en varning, men när man ser publiknärbilder på böndernas fans....HERREGUD! Tar hellre ett liv av förluster med DIF än att behöva beblanda mig med dessa Jabba de Hutt-kloner.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
-
Ser nästan oförskämt bekvämt ut.
Med det sagt räcker det inte hur det ser ut; i dagsläget är resultat allt som behövs, och allt som behövs för att fälla oss är en balja - sen säckar vi ihop helt.
Med det sagt räcker det inte hur det ser ut; i dagsläget är resultat allt som behövs, och allt som behövs för att fälla oss är en balja - sen säckar vi ihop helt.
25/4-2025
Känns ju som det är precis vad motståndarna vet också!förevigtdjurgården skrev:Ser nästan oförskämt bekvämt ut.
Som sagt, om det ser hyfsat bra ut EFTER andra perioden så kanske jag börjar hoppas.förevigtdjurgården skrev:Ser nästan oförskämt bekvämt ut.
Nu blir det 1-1 då
-
Vi måste få ett till snart annars blir det som vanligt.
Nu gör Fuleå mål i pp
Nu gör Fuleå mål i pp
Jo det är nog inte många motståndare som börjar hänga med huvudena när de inte får leka med pucken. Det sitter någonstans i bakhuvudet att det räcker med 10min bra spel på en hel match för att vinna ändå.Dusinator skrev:Känns ju som det är precis vad motståndarna vet också!förevigtdjurgården skrev:Ser nästan oförskämt bekvämt ut.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.