SHL: Omgång 27: Luleå - Djurgårdens IF 29/11-2016
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Re: SHL: Omgång 27: Luleå - Djurgårdens IF 29/11-2016
Bra kyla där Jeff!
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Jeff, he's our main man.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Var ju det jag skrev i någon tråd att Jeff skulle lira med Hank och Ahlen.Morwin skrev:Åååh tank fick assist
Skickat från min E6853 via Tapatalk

Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Nope, kommentatorn sa att han lånat nån annan skridskor! :/#10 skrev:Klart dom inte har det som handbagageHenke_F skrev:Skrillor måste dom väl ändå ta som handbagage?captcash skrev:Lär nog vara utanför isen som är problemet.. kanske inte fokuserad, kanske inte den lagspelare man förväntade sig, god knows what... men def något som vi inte sett i matcher!Varg skrev:Hela grejen med Kousa börjar likna situationen kring Sam Lofquist. Nog har Kousa gjort en del tabbar. Men det har ju nästan alla i hela truppen. Men att han skulle vara så klappkass att han inte ens är ombytt verkar skumt...ciirree skrev:Kousa inte ens extraback ikväll och Röykås Marthinsen spelar istället.
Trist att Hultan inte har sina egna prylar.. kan ju inte bli lika bra om han glider runt i nån annans outfit och skrillor! :/
Resten borde inte vara riktigt lika udda att använda andra än de man är van med.
Grymt av Iceman-Jeff att hitta målet (om väl lite gratis), hoppas det var vad han behövde för att vakna ur sin koma!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Hehe nya headcoachen ^^Henke_F skrev:Var ju det jag skrev i någon tråd att Jeff skulle lira med Hank och Ahlen.Morwin skrev:Åååh tank fick assist
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Synd att inte Matt vaknat på rätt sida. Lite snabbare kunde han haft två mål.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Tror nog ett "elitlag" kan få ta med lite mer ovanliga saker än vad vi vanliga dödliga får ta med på tex. en USA-flight.#10 skrev:Klart dom inte har det som handbagageHenke_F skrev:Skrillor måste dom väl ändå ta som handbagage?captcash skrev:Lär nog vara utanför isen som är problemet.. kanske inte fokuserad, kanske inte den lagspelare man förväntade sig, god knows what... men def något som vi inte sett i matcher!Varg skrev:Hela grejen med Kousa börjar likna situationen kring Sam Lofquist. Nog har Kousa gjort en del tabbar. Men det har ju nästan alla i hela truppen. Men att han skulle vara så klappkass att han inte ens är ombytt verkar skumt...ciirree skrev:Kousa inte ens extraback ikväll och Röykås Marthinsen spelar istället.
Trist att Hultan inte har sina egna prylar.. kan ju inte bli lika bra om han glider runt i nån annans outfit och skrillor! :/
Resten borde inte vara riktigt lika udda att använda andra än de man är van med.

Senast redigerad av Henke_F den 2016-11-29 19:22:32, redigerad totalt 1 gånger.
Spel mot 1 mål
-
Hans mål kommerPraetori skrev:Synd att inte Matt vaknat på rätt sida. Lite snabbare kunde han haft två mål.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
captcash skrev:Nope, kommentatorn sa att han lånat nån annan skridskor! :/#10 skrev:Klart dom inte har det som handbagageHenke_F skrev:Skrillor måste dom väl ändå ta som handbagage?captcash skrev:Lär nog vara utanför isen som är problemet.. kanske inte fokuserad, kanske inte den lagspelare man förväntade sig, god knows what... men def något som vi inte sett i matcher!Varg skrev: Hela grejen med Kousa börjar likna situationen kring Sam Lofquist. Nog har Kousa gjort en del tabbar. Men det har ju nästan alla i hela truppen. Men att han skulle vara så klappkass att han inte ens är ombytt verkar skumt...
Grymt av Iceman-Jeff att hitta målet (om väl lite gratis), hoppas det var vad han behövde för att vakna ur sin koma!
Åfan men hoppas nummer 6:an kan göra att han växer i sin roll defensivt.

Ja, hoppas på ketcshupflarran-effekt för Jeff nu.
Heh, borde inte uniform nummer 6 vara ett par storlekar för stor?Henke_F skrev:
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
En underhållande match faktiskt, hoppas verkligen det här håller i sig. Vi kunde haft ett mål till dock.
Avskaffa tre mot tre.
Ja lite längsskillnad iaf på Englund och Hultan.Praetori skrev:Heh, borde inte uniform nummer 6 vara ett par storlekar för stor?Henke_F skrev:

Virrig första. Vi skapar en hel del men jag tror inte Robban är nöjd.