Sluta med visitering innan hockeymatcher
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Sluta med visitering innan hockeymatcher
Vi får se hur seriöst det tas med dessa larmbågar. Jag minns inför ett hockeyderby när man la sin jacka och andra tillhörigheter i en korg för att jag sedan skulle gå förbi larmbågen och dom kollade inte vad som fanns i jackan.
Det är nog mest till för att skrämmas egentligen.
Det är nog mest till för att skrämmas egentligen.
Avskaffa tre mot tre.
Ni som går på matcherna måste vara helt galna! Eftersom det här verkar vara nödvändigt.
Vart är vi påväg?
Vart är vi påväg?
Nån jävla dåre drog en BENGAL i en ishockeyhall idag? Folk är fan inte kloka. Lite komiskt med tanke på mitt första inlägg i den här tråden...
Trots visitering. Tur att vi i Stockholm sätter in larmbågar. ..pulverapa skrev:Nån jävla dåre drog en BENGAL i en ishockeyhall idag? Folk är fan inte kloka. Lite komiskt med tanke på mitt första inlägg i den här tråden...
"Väskor större än 30 x 30 centimeter kommer inte att få tas med in på arenan. Inledningsvis så kommer Stockholm Globe Arenas erbjuda väskförvaring för de väskor som inte tillåts tas med."
Gäller ovanstående handväskor (frågar åt en vän..)?
Född till sportchef.
Kan en metallbåge verkligen stoppa en bengal? (Även om vi aldrig skulle ha problem med bengaler på ishockey eftersom vilken Jeppe som helst inte kan dra en bengal hos oss.)android skrev:Trots visitering. Tur att vi i Stockholm sätter in larmbågar. ..pulverapa skrev:Nån jävla dåre drog en BENGAL i en ishockeyhall idag? Folk är fan inte kloka. Lite komiskt med tanke på mitt första inlägg i den här tråden...
"Väskor större än 30 x 30 centimeter kommer inte att få tas med in på arenan. Inledningsvis så kommer Stockholm Globe Arenas erbjuda väskförvaring för de väskor som inte tillåts tas med."
Senast redigerad av pulverapa den 2016-09-23 21:51:06, redigerad totalt 1 gånger.
Tändes ju en bengal inne i Globen mot Gnaget för ett gäng år sedan. Eller har jag drömt det? Den seglade ner på isen sen.pulverapa skrev:Kan en metallbåge verkligen stoppa en bengal? (Även om vi aldrig skulle ha problem med bengaler på ishockey eftersom vilken Jeppe som helst inte kan drar en bengal hos oss.)android skrev:Trots visitering. Tur att vi i Stockholm sätter in larmbågar. ..pulverapa skrev:Nån jävla dåre drog en BENGAL i en ishockeyhall idag? Folk är fan inte kloka. Lite komiskt med tanke på mitt första inlägg i den här tråden...
Född till sportchef.
Jupp, men det blev aldrig klarlagt om det var från DIF-sektion eller inte.android skrev:Tändes ju en bengal inne i Globen mot Gnaget för ett gäng år sedan. Eller har jag drömt det? Den seglade ner på isen sen.pulverapa skrev:Kan en metallbåge verkligen stoppa en bengal? (Även om vi aldrig skulle ha problem med bengaler på ishockey eftersom vilken Jeppe som helst inte kan drar en bengal hos oss.)android skrev:Trots visitering. Tur att vi i Stockholm sätter in larmbågar. ..pulverapa skrev:Nån jävla dåre drog en BENGAL i en ishockeyhall idag? Folk är fan inte kloka. Lite komiskt med tanke på mitt första inlägg i den här tråden...
http://www.jarnkaminerna.se/files/ask/0 ... tember.pdf
Haha, det var rätt uppenbart att det var.pulverapa skrev:Jupp, men det blev aldrig klarlagt om det var från DIF-sektion eller inte.android skrev:Tändes ju en bengal inne i Globen mot Gnaget för ett gäng år sedan. Eller har jag drömt det? Den seglade ner på isen sen.pulverapa skrev:Kan en metallbåge verkligen stoppa en bengal? (Även om vi aldrig skulle ha problem med bengaler på ishockey eftersom vilken Jeppe som helst inte kan drar en bengal hos oss.)android skrev:Trots visitering. Tur att vi i Stockholm sätter in larmbågar. ..pulverapa skrev:Nån jävla dåre drog en BENGAL i en ishockeyhall idag? Folk är fan inte kloka. Lite komiskt med tanke på mitt första inlägg i den här tråden...
http://www.jarnkaminerna.se/files/ask/0 ... tember.pdf
Brändes en bengal på JK-matchen 2006 eller vad det var också.
Lite kul minnen ändå. Ganska harmlöst och räcker till som samtalsämne i 10 år.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Bör väl gälla sådana också. Du får säga till flickvännen att ta lilla väskan och inte stora Gucci-hockeytrunken.android skrev:Trots visitering. Tur att vi i Stockholm sätter in larmbågar. ..pulverapa skrev:Nån jävla dåre drog en BENGAL i en ishockeyhall idag? Folk är fan inte kloka. Lite komiskt med tanke på mitt första inlägg i den här tråden...

Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Då kan man inte åka direkt till Hovet från skolan eller match längre. Tack för den...
It's easier to be an asshole to words than to people
Du kommer erbjudas förvaring. Eller som globe arenas kanske sagt "väskor är för kvinnor, bögar och terrorister".Rojk skrev:Då kan man inte åka direkt till Hovet från skolan eller match längre. Tack för den...
Född till sportchef.
Men bara inledningsvis. Om man ska utgå ifrån vad de skriver.android skrev:Du kommer erbjudas förvaring. Eller som globe arenas kanske sagt "väskor är för kvinnor, bögar och terrorister".Rojk skrev:Då kan man inte åka direkt till Hovet från skolan eller match längre. Tack för den...
It's easier to be an asshole to words than to people
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Fullproppat med folk som delar ut flyers i globenområdet om de nya larmbågarna och sedan vid entreerna är dom inte ikopplade.
Avskaffa tre mot tre.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det skulle vi ju hålla tyst om. Nu vet ju buset som skrämdes iväg av lapputdelarna att det är fritt fram nästa gång.Mattias_87 skrev:Fullproppat med folk som delar ut flyers i globenområdet om de nya larmbågarna och sedan vid entreerna är dom inte ikopplade.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)