CHL: Djurgårdens IF - Växjö 22/9 2015
Re: CHL: Djurgårdens IF - Växjö 22/9 2015
Vårt PP, I like!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Nån får säga till våra spelare att matchen inte är slut så fort man gör mål. Verkar somna direkt.
Så jävla onödigt. Speciellt när alla inblandade vet att domarna hatar oss.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Känns lite som en annan spelare i år, riktigt kul.Lythforce skrev:Alvarez bra idag!
Spela fult
Men, kan domarjävleln ta för nån av deras hakningar...
Skickat från min C6903 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
Ja, verkligen. Än så länge har det väl inte blivit särskilt mycket mål, men positionsspelet är ju klart förbättrat!diftobbe89 skrev:Känns lite som en annan spelare i år, riktigt kul.Lythforce skrev:Alvarez bra idag!
Ingen har sagt det än så jag säger det: Mantas har varit grym idag!
Fan vad Mantas är stark i sidledsförflyttningarna!
Tycker fortfarande han kunde ta ett skär eller två extra i varje situation och ge fan i att söka sig till sargen varenda gång han kommer in i offensiv zon. Men annars har han ryckt upp sig.diftobbe89 skrev:Känns lite som en annan spelare i år, riktigt kul.Lythforce skrev:Alvarez bra idag!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
När Tellan lägger av så har vi ju en grym framtid med Mantas... skriv kontrakt med honom på 10år!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Nej. Jag tror domarn hyser ett personligt agg mot Mantas som dock än så länge ger honom långfingret tillbaka.sauron skrev:Men, kan domarjävleln ta för nån av deras hakningar...
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Ja Mantas kan nog utmana Tellqvist till slutspelet i vår om att vara förstekeeper. Skulle vara skönt om vi kunde gå vidare ifrån denna match med en tvåmålsledning och då ska vi ha bra chans att gå vidare.
Det är denna typ av match man bör locka ungdomar alt folk som inte brukar gå på hockey.
Det är denna typ av match man bör locka ungdomar alt folk som inte brukar gå på hockey.
Avskaffa tre mot tre.
Re: Sv: CHL: Djurgårdens IF - Växjö 22/9 2015
You may be on to something there...Praetori skrev:Nej. Jag tror domarn hyser ett personligt agg mot Mantas som dock än så länge ger honom långfingret tillbaka.sauron skrev:Men, kan domarjävleln ta för nån av deras hakningar...

It's the hope that kills you.
Runken ffs!!
Rundqvist måste verkligen bort från truppen. Han är helt vansinnig i egen zon.