Fasen denna match skulle man ha spelat in för då kunde den med fördel används vid tillfällen då man har svårt att somna.
Jag utgår från att man testar hej vilt i dessa matcher och att vi inte kommer få se något som liknande "tilltänkta formationer" förrän till CHL-matcherna oavsett om det rör sig om 5 vs 5, bp eller pp.
Om Ljungh fortsätter att matchas på detta sätt kommer dock säkerligen några gråa hår att dyka upp på hjässan för nog förtjänar han bättre omgivning och förtroende i t ex pp.
Träningsmatch VIK Västerås - Djurgårdens IF 11/8 2015
Re: Träningsmatch VIK Västerås - Djurgårdens IF 11/8 2015
Luta dig tillbaka och läs och njut: http://www.uppdragsport.se/robin-press- ... tt-hjarta/Mattebo skrev:Som nämnt, jävla supersnarkning på alla som styr det här laget om de ska insistera på Högström som första PP-back denna säsong också. Syns ju redan hur det kommer att gå. Jag orkar inte.
Succén stavas inte Högström utan: Press, så va lugn i båten!
Låter som vi åkt ut SHL eller kommer göra det efter en träningsmatch. [FACE WITH TEARS OF JOY]
Using Tapatalk
Känns som om kedjorna är gott som klara redan nu. I allafall om man tittar på hur vi tränat och spelar:SirDIFalot skrev:Konstigt att Nygren fick chansen i förstakedjan. Han är liten, rätt trög och har inga skills alls. Levererade ju inte ens bra i J20.
Sörensen - Sallinen - Fällström
Thoresen - Anderson - Brodin
Alvarez - Ljungh - Heinerö
Eriksson - Rundqvist - Ahlén
Man vill nog utefter den mallen sen göra så få rockader som möjligt. Därför får han agera utfyllnadsspelare för att täcka skador.
It's easier to be an asshole to words than to people
Bernhardt och Vejdemo har imponerat. Skulle nog vara rädd för min plats om jag heter Heinerö eller Alvarez.Rojk skrev:Känns som om kedjorna är gott som klara redan nu. I allafall om man tittar på hur vi tränat och spelar:SirDIFalot skrev:Konstigt att Nygren fick chansen i förstakedjan. Han är liten, rätt trög och har inga skills alls. Levererade ju inte ens bra i J20.
Sörensen - Sallinen - Fällström
Thoresen - Anderson - Brodin
Alvarez - Ljungh - Heinerö
Eriksson - Rundqvist - Ahlén
Man vill nog utefter den mallen sen göra så få rockader som möjligt. Därför får han agera utfyllnadsspelare för att täcka skador.
Försäsong med Djurgården har tamejfan alltid sett likadant ut sedan decennier tillbaka. Jag hade snarare blivit orolig om vi kört över VIK med 6-0 eller nåt. Det är mycket nytt och nya formationer så det kommer att ta lite gnugg för att få till det men överlag så skall man inte hänga läpp över hur det blev.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Nog för att det var träningsmatch och allt vad det innebär, men när det sitter Västeråsare bredvid på läktaren och pratar om hur dåliga DIF var under matchen och nästan skrattar åt DIFs spel... ja då börjar förstår man att vi inte var bra den matchen.
Hoppas på bättring! Mer fart genom mittzonen för där var det trångt denna match och vi blev väldigt stillastående.
Hoppas på bättring! Mer fart genom mittzonen för där var det trångt denna match och vi blev väldigt stillastående.
"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Vad kan man tro på för publiksiffra imorgon?
Avskaffa tre mot tre.