All right, ska prova runt lite!hai_mundas skrev:
Pröva och spela i annan webbläsare. Har för mig att jag hade problem i crome men gick bättre i firefox och explorer.
CHL 2015-16
Re: CHL 2015-16
Fy fan vilken urusel 3:e vi gör. Tappara är ju överlägsna. Nä hoppas verkligen vi kommer upp några snäpp. Det blir tufft i vinter annars.
Jag hoppades jag hörde fel nyss men icke.
Luleåfansen sjunger efter målet mot Lukko:
"Åh va det är skönt att se Luleå göra mål"
Hörde flera gånger förra säsongen hur LHC fansen också kopierat flera ramsor.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Ja, den där har Luleå kört länge. "Björnens vrål, björnens vrål, Lule gjorde mååål"ciirree skrev:Jag hoppades jag hörde fel nyss men icke.
Expert.
Aha jag hörde den först nu.SirDIFalot skrev:Ja, den där har Luleå kört länge. "Björnens vrål, björnens vrål, Lule gjorde mååål"ciirree skrev:Jag hoppades jag hörde fel nyss men icke.
Usch.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Tappara krossar Zug på bortaplan. Lika bra att hoppas Tappara vinner gruppen så vi lättare kan komma tvåa.
Avskaffa tre mot tre.
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
DIF 9pMattias_87 skrev:Tappara krossar Zug på bortaplan. Lika bra att hoppas Tappara vinner gruppen så vi lättare kan komma tvåa.
Tappara 9p
Zug 0p
Optimist.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Någon som vet ungefär hur bra Zug är? Tappara är ju inte direkt övermäktiga att slå heller. Vore kul att åtminstone ta sig till slutspel.MarcusDaze skrev:DIF 9pMattias_87 skrev:Tappara krossar Zug på bortaplan. Lika bra att hoppas Tappara vinner gruppen så vi lättare kan komma tvåa.
Tappara 9p
Zug 0p
Optimist.
- MarcusDaze
Utan att ha överdrivet bra koll så är DIF, Tappara och Zug "lika bra". Jag tror att dagsformen och tillfälligheter avgör samtliga matcher i våran grupp.Rix skrev:Någon som vet ungefär hur bra Zug är? Tappara är ju inte direkt övermäktiga att slå heller. Vore kul att åtminstone ta sig till slutspel.MarcusDaze skrev:DIF 9pMattias_87 skrev:Tappara krossar Zug på bortaplan. Lika bra att hoppas Tappara vinner gruppen så vi lättare kan komma tvåa.
Tappara 9p
Zug 0p
Optimist.
Tvivlar på att de är lika bra: http://www.championshockeyleague.net/pa ... IHM400B21/MarcusDaze skrev:
Utan att ha överdrivet bra koll så är DIF, Tappara och Zug "lika bra". Jag tror att dagsformen och tillfälligheter avgör samtliga matcher i våran grupp.

- MarcusDaze
Som jag skrev, tror att dagsform och tillfälligheter avgör såhär tidigt på säsongenMattebo skrev:Tvivlar på att de är lika bra: http://www.championshockeyleague.net/pa ... IHM400B21/MarcusDaze skrev:
Utan att ha överdrivet bra koll så är DIF, Tappara och Zug "lika bra". Jag tror att dagsformen och tillfälligheter avgör samtliga matcher i våran grupp.
Sent from my iPhone using Tapatalk(0-7 till Tappara).

Jo absolut, säger egentligen inte mycket. Hoppas de klappar igen totalt, så vi kan gå vidare vid vinster mot dem.MarcusDaze skrev:Som jag skrev, tror att dagsform och tillfälligheter avgör såhär tidigt på säsongenMattebo skrev:Tvivlar på att de är lika bra: http://www.championshockeyleague.net/pa ... IHM400B21/MarcusDaze skrev:
Sent from my iPhone using Tapatalk(0-7 till Tappara).
- -daniel-
Antar att inte vår match imorgon sänds på SVT? Går det någonstans på webben? Eurosport visste jag fan knappt fanns längre...
EDIT: Ah, borde kanske kolla det där magine.com
Ja, det rekommenderas. Såg matchen där senast, flöt riktigt bra. Pausade i 1,5 timmar dessutom och kunde smärtfritt återuppta matchen.-daniel- skrev:Antar att inte vår match imorgon sänds på SVT? Går det någonstans på webben? Eurosport visste jag fan knappt fanns längre...
Lördagens match mot ZUG börjar 1945 men sändningen på eurosport börjar 20.30 betyder det att man ej får se första perioden? 20.30-22.00