Ungefär vad jag tänkte om laget, vinner vi så e det en stor jävla bragd! Såg Vejdemo borta mot lhc, han gjorde inte bort sig det minsta, fattar inte varför man inte ger grabben ytterligare en chans, obegripligt!-daniel- skrev:Vilket obegripligt slätstruket lag vi ställer upp med. Sjukt vad dåligt, fan sämre än HA-laget... Skulle vara en bragd om vi håller ner siffrorna resterande matcher den här säsongen. Känns så sjukt hopplöst just nu.
SHL Omgång 46: Frölunda - Djurgårdens IF 12/2 2015
Re: SHL Omgång 46: Frölunda - Djurgårdens IF 12/2 2015
Årets givnaste torsk. "Stora" pengar spelade på Frölunda. Ska vi åka ur kan man lika gärna tjäna lite pengar på det. Och håller vi oss kvar är jag gärna villig att betala för det 

Tack så mycket.SirDIFalot skrev:Värdigt inlägg nummer 4000!ciirree skrev:Precis. Jag fattar inte heller.SirDIFalot skrev:Skickar så dåliga signaler neråt.ciirree skrev:Förstår inte varför man inte spelar Vejdemo. H E R R E G U DSirDIFalot skrev:Uhh vad jag hatar att se Holm flyttas upp som center.
Sätt ner Holm som back och lämna kvar Deilert och låt Vejdemo spela 10 min som center istället. Hur kan man tro att det inte är bättre?
Man är inte rädd om talangerna. Man ger dem ju ingen chans att visa vad dem kan.
Om Vejdemo kommer upp och gör bra ifrån sig i, låt säga, 2-3 matcher. Det ökar ju bara konkurrensen i laget samtidigt som Vejdemo får ökad självförtroende. Säcken gör ett stort misstag här.
Ett speciellt tack till alla ni (ni vet vilka ni är!) som blev sura på min stavning och lärde mig skillnaden mellan De och Dem. Jag slarvar ibland men vafan, någon gång får man väl lyxa till det.

Senast redigerad av ciirree den 2015-02-12 18:39:31, redigerad totalt 1 gånger.
Vi skulle givetvis haft med Vejdemo. Varför åtta backar? + Holm! Varför ska Deilert sitta på bänken, den platsen kunde Vejdemo tagit. Tänk om vi får en skada på en forward, då måste vi lyfta ytterligare en back. Galenskaper.
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Skickas från min iPhone via Tapatalk
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Kan vi komma överens om en sak?
Bred trupp: En trupp där en mängd spelare kan gå in och ta samma ansvar, producera lika bra som varandra osv.
Bred trupp är alltså INTE en trupp där det finns många spelare.
Bred trupp: En trupp där en mängd spelare kan gå in och ta samma ansvar, producera lika bra som varandra osv.
Bred trupp är alltså INTE en trupp där det finns många spelare.
25/4-2025
- minalman
Solen går upp i morgon också.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Vill minnas att jag läst att Vejdemo har skadat sig på träning för nån några veckor sen.
- SkönaDjurgårn
Vi vinner väl idag, bara för att.
Vore kul om vi fick in några puckar iaf, även om det låter helt befängt så här på förhand.
Vore kul om vi fick in några puckar iaf, även om det låter helt befängt så här på förhand.
Varför gör du det? Vi vinner ju alltid när Holm spelar center.SirDIFalot skrev:Uhh vad jag hatar att se Holm flyttas upp som center.
Senast redigerad av Staten den 2015-02-12 21:38:54, redigerad totalt 3 gång.
-
Armalis hjälm hade passat mycket bättre med hemmadressen! 

det är lugnt grabbar.
Jag har spelat på VF-vinst.
I övrigt ser jag Holm hellre som center än som back.
Även om jag kanske allra helst skulle se spelaren på läktaren tillsammans med Deilert och för all del även Nordlund.
Jag har spelat på VF-vinst.
I övrigt ser jag Holm hellre som center än som back.
Även om jag kanske allra helst skulle se spelaren på läktaren tillsammans med Deilert och för all del även Nordlund.
Ja, vår målfarlighet håller i sig i alla fall.
ska domaren redan börja
Ja det luktar verkligen torsk.Jepe skrev:Fisk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Alla nyförvärv älskar ju att möta Djurgården iaf. Trevligt.