SHL: SAIK - Djurgårdens IF 13/12 2014
- Jim Morrison
Re: SHL: SAIK - Djurgårdens IF 13/12 2014
Spela inte Falk som center för fan.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
God jul då, hoppas grabbarna har ett trevligt uppehåll med mycket skinka och en jäkla massa PP-träning.
Englund...bastis7 skrev:Hur fan kan han få stå ensam där! Jaha men då va matchen körd!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bajsnödigt här inne. Härligt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Tycker vi gör en bra period ändå. Riktigt surt att släppa in målet.
Avskaffa tre mot tre.
Det enda som suger är cmores saikmasturb ....
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Den är ju mkt bättre än de 3 vi gjorde mot Modo iaf!Mattias_87 skrev:Tycker vi gör en bra period ändå. Riktigt surt att släppa in målet.
Ganska uppfriskande att jag inte är mest negativ för en gångs skull.Magnutz skrev:Bajsnödigt här inne. Härligt.
Men det kanske är för att jag aldrig såg minsta chans till poäng den här matchen från början.
Bästa bortamatchen första 13 min, sen får vi lite tungt efter deras felaktiga pp.
Äh, kanske var lika bra. Nu måste vi ju fortsätta kriga. Hade vi satt 1-0 i PP:t så hade vi väl försökt backa hem och spelat på resultatet.Mattias_87 skrev:Tycker vi gör en bra period ändå. Riktigt surt att släppa in målet.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
nätt liten interference i momentet innan av saik. Alla de våra sitter fast i gröten och ingen är där de ska vara så det blir improvisation vilket junisarna inte har erfarenhet till på den här nivån.bastis7 skrev:Hur fan kan han få stå ensam där! Jaha men då va matchen körd!
SAIK vet hur man gör för att vinna.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Samtidigt verkar vi ha vänt på trenden att första målet vinner till raka motsatsen, sett över de senaste matcherna. Så då borde ju vi vinna idag!
- Lee Harvey Oswald
Hur kan man agera som Englund vid 1-0 och låtsas om att man deltar i ett lagspel?
Snacka om att sälja sig billigt/stiga åt sidan
Annars en godkänd bortamatch hittills mot seriens bästa lag
Snacka om att sälja sig billigt/stiga åt sidan
Annars en godkänd bortamatch hittills mot seriens bästa lag
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
På något vis var inte skaik värda den pinnen, visst hade de slutet av perioden, men illa var det.
Retar mig för över på kommentatorerna som i stort ensidigt talar om skaik styrkor och våra tillkortakommanden.
Usch!
Kan vi ta tag i det igen kan vi få pinne plus från denna match.
Kör, bara kör så släpper den lilla måltorkan och marginalerna kommer oss tillgodo.
Retar mig för över på kommentatorerna som i stort ensidigt talar om skaik styrkor och våra tillkortakommanden.
Usch!
Kan vi ta tag i det igen kan vi få pinne plus från denna match.
Kör, bara kör så släpper den lilla måltorkan och marginalerna kommer oss tillgodo.
- BloodBride
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Topplaget mot det innan säsongstarten förmodade bottenlaget. 0-1 efter första är inget att negativt hetsa upp sig för. Några rätt studsade puckar och vi har dom på kroken och fan vet om vi inte kan ta det här.