SHL: Djurgårdens IF - Modo 11/12 2014
Re: SHL: Djurgårdens IF - Modo 11/12 2014
Parodi på vårt PP
Vårt PP är verkligen fantastiskt dåligt...
- Jim Morrison
Alltså, våra matcher på sistone... Det är liksom ingenting. Det bara spelas av känns det som.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Och denna finländare....
Fast göra uppspel och ställa upp är inte så svårt. Det måste man kunna träna in. Sen att väl få igång ett snabbt PP när man ställt upp och kunna skapa farliga chanser, det borde kräva viss spetskompetens.Jim Morrison skrev:Spelar ingen roll hur mycket man övar. Det saknas offensiv spetskompetens.ciirree skrev:Man säger att man övar PP. Skulle vara intressant att se HUR man tränar på detta.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Avgå Jocke.
- Lee Harvey Oswald
Vi uppträder som ett bottenlag nu, december blir DIF:s nya november
Detta är verkligen bedrövligt.
Modo är ett riktigt skitlag, men det spelar ingen roll, vi hittar vips en lägre nivå.
Anpassar oss väldigt bra efter motståndet, men åt fel håll liksom
Detta är verkligen bedrövligt.
Modo är ett riktigt skitlag, men det spelar ingen roll, vi hittar vips en lägre nivå.
Anpassar oss väldigt bra efter motståndet, men åt fel håll liksom
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag funderar fan på att dra hem, det här är inte ens roligt och det är gam bland det sämsta jag någonsin skådat, blev ju inte bättre av att man sett NHL hela veckan
Sent from a hidden place on classified device possible using Tapatalk
Get the fuck out of my way,
Trots att Modos BP% de senaste matcherna legat på 57 och 73 över hela säsongen, känns sådär.Djurgårn skrev:Vårt PP är verkligen fantastiskt dåligt...
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Re: Sv: SHL: Djurgårdens IF - Modo 11/12 2014
Vårt nuvarande lag ska vända skeppetVikas skrev:Och Jocke E sabbar ännu ett PP. Herrejävlagud, vad fan sysslar coacherna med?
Jag är totalt uppgiven. Vår ingrodda totalvägran att agera förrän det är för sent kommer sänka oss den här säsongen.
Get the fuck out of my way,
Jim Morrison skrev:Alltså, våra matcher på sistone... Det är liksom ingenting. Det bara spelas av känns det som.
Håller med. Det går ju i slowmo när vi spelar.
Modo behöver inte göra ett skit på hela matchen och kommer ändå ta hem en enkel 3-poängare.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Bra i 5 vs 5. PP fortsatt parodiskt dåligt. Sörensen magiskt bra som vanligt. Tycker Tellan ska rädda Torps fladderpuck.
Expert.
- Jim Morrison
Det händer ju absolut ingenting framåt! Ingenting! Så här har det sett ut dom senaste matcherna. Inte undra på att publiken helt dör ut. Noll energi från isen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ett skämt att Jocke spelar PP och att Säcken väljer att fortsätta spela Jocke visar på att Säcken är en riktig retsticka mot oss fans. För inte tror han väl att Jocke hör hemma i PP?Vikas skrev:Asså kan nån ta bort Jocke E från PP nån gång? Hur många PP ska han ensam få förstöra?
Jävligt mesiga framför kassen också! Ullmark är släppt rätt många returer!