Bryta med Järnkaminerna?
Jag tycker ni har fel som säger att tex. HV har fler fans än DIF! Och visst är inte många fans på hemma matcherna! Men vi måste inse att MÅNGA DIF fans finns ute i landet oxå, och som jag själv har 60mil enkel tur till Stockholm. Ekonomi och tid räcker inte till att åka dit. Brukar ta ett par matcher per säsong i Stockholm. Övrigt åker man på närmare matcher i närområdet när DIF är där. Oavsett vilken supporterklubb det blir kan man inte ha sektioner ute i landet??? Tex. i söder??? 

Det utsåg jag ju våran publik till redan tidigare i den här trådan. Wikegård härmar bara mig!!!Brollan skrev:Dexter har iaf skapat en debatt om det dåliga publikintresset och klackens frånvaro. Och han fick medhåll av Wikegård i hockeykväll som utnämde DIF,s publik till den sämsta i dagsläget.

Nää, jag ångrar min smiley, det här är för tragiskt för att skämta om......
Dexter och Wikegård kanske är samma person :shock:Dexter skrev:Det utsåg jag ju våran publik till redan tidigare i den här trådan. Wikegård härmar bara mig!!! :DBrollan skrev:Dexter har iaf skapat en debatt om det dåliga publikintresset och klackens frånvaro. Och han fick medhåll av Wikegård i hockeykväll som utnämde DIF,s publik till den sämsta i dagsläget.
Nää, jag ångrar min smiley, det här är för tragiskt för att skämta om......
Arenan har byggts om för att passa Järnkaminerna. Säsongskorten är billiga. En illa omtyckt motståndare invaderar Globen. Järnkaminerna pumpar ut nyheter på hemsidan.
Men nästan inga JK-medlemmar kommer.
Ändå har vi ett gäng som till varje pris vill att samarbetet ska fortsätta som vanligt och att inget nytt ska provas. Hur tänker ni? Ser inte nu att hockeyn är på väg att gå under och att Järnkaminerna bevisligen inte har förmågan att hjälpa till (trots att de gör allt de kan)? Tänker ni på Järnkaminernas eller Djurgårdens bästa när ni har den inställningen?
Just nu känns det väldigt mörkt och dystert. Något måste göras men jag har ingen aning om vad. Det kan inte fortsätta så här länge till för då går hockeyn i graven.
Men nästan inga JK-medlemmar kommer.
Ändå har vi ett gäng som till varje pris vill att samarbetet ska fortsätta som vanligt och att inget nytt ska provas. Hur tänker ni? Ser inte nu att hockeyn är på väg att gå under och att Järnkaminerna bevisligen inte har förmågan att hjälpa till (trots att de gör allt de kan)? Tänker ni på Järnkaminernas eller Djurgårdens bästa när ni har den inställningen?
Just nu känns det väldigt mörkt och dystert. Något måste göras men jag har ingen aning om vad. Det kan inte fortsätta så här länge till för då går hockeyn i graven.
Dexter>
Varför är det fel målgrupp att vända sig till supportrar till Djurgårdens IF, men som är intresserade av andra idrotter än ishockey?
Vilken är den nya målgruppen som en ny supporterförening skulle vända sig till?
Tror du inte att folk som har intresse av DIF Hockey, och intresse av att stå i en klack, inte redan gör det?
Om ja, vad blir då syftet med en ny supporterförening?
Om nej, varför tror du inte att dom gör det?
Vilket sorts ”erbjudande” tror du skulle få locka folk? Vad är ”rätt erbjudande” för något?
Vilka är alla personer som plötsligt skulle börja gå bara för att DIF bryter med JK?
Varför är det fel målgrupp att vända sig till supportrar till Djurgårdens IF, men som är intresserade av andra idrotter än ishockey?
Vilken är den nya målgruppen som en ny supporterförening skulle vända sig till?
Tror du inte att folk som har intresse av DIF Hockey, och intresse av att stå i en klack, inte redan gör det?
Om ja, vad blir då syftet med en ny supporterförening?
Om nej, varför tror du inte att dom gör det?
Vilket sorts ”erbjudande” tror du skulle få locka folk? Vad är ”rätt erbjudande” för något?
Vilka är alla personer som plötsligt skulle börja gå bara för att DIF bryter med JK?
Mats Sundin - Jävla Svin!
Hammarby finns inte längre!
24 år sen - gnagarsvin!
Försvinn från DIF, AEG!!
Dulee, Bergh, Huokko och Rådbjer. Allmänna IK – Kvinnomisshandlarnas klubb.
Hammarby finns inte längre!
24 år sen - gnagarsvin!
Försvinn från DIF, AEG!!
Dulee, Bergh, Huokko och Rådbjer. Allmänna IK – Kvinnomisshandlarnas klubb.