SHL: Djurgårdens IF - Brynäs IF 4/10 2014
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: SHL: Djurgårdens IF - Brynäs IF 4/10 2014
Överlägset bästa anfallet hittills i år, eller är Brynäs kassa? Ser ut så under deras uppspel. Annars är sjukt besviken på vår klack. Jag försöker, men det är fan inte lätt.
Mja, tycker det är rätt OK so far.. de får mål på en felaktig utvisning som följs av sovande försvar, vi får mål på en slumppuck... skotten 11-9... helt ok och rätt jämn match istället för våra sedvanliga "bo i egen zon" perioder, tror vi kan vinna denna och kanske tom släppa på färre än 30 skott för en gångs skull! 

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Re: Sv: SHL: Djurgårdens IF - Brynäs IF 4/10 2014
Tycker det känna lite som att cmore stryper klackljuden i matchernaBaggso skrev:verkligen.. och här sitter man hemma utan möjlighet att hjälpa till för att det var slutsålt#10 skrev:Fan vad dåligt tryck det verkar vara:(

Tommy Jonsson med Djurgårdsslips, me like 

Har klacken somnat eller??? Vi snackar om att vi är överlägset bäst men det är ju mer livat på en div 1 match för fan!!
Är inte Pang på räcket idag? Är ganska så stor skillnad när han inte är där.#10 skrev:Har klacken somnat eller??? Vi snackar om att vi är överlägset bäst men det är ju mer livat på en div 1 match för fan!!
ganska? alltså det är ju helt tyst, jag skäms vad fan händer?!Tobbis skrev:Är inte Pang på räcket idag? Är ganska så stor skillnad när han inte är där.#10 skrev:Har klacken somnat eller??? Vi snackar om att vi är överlägset bäst men det är ju mer livat på en div 1 match för fan!!
Men ge grabben en anställning påkostad av DH, detta är ju pinsamt för helvete!Tobbis skrev:Är inte Pang på räcket idag? Är ganska så stor skillnad när han inte är där.#10 skrev:Har klacken somnat eller??? Vi snackar om att vi är överlägset bäst men det är ju mer livat på en div 1 match för fan!!
Så förbannat typiskt..
Senast redigerad av #87 den 2014-10-04 18:45:20, redigerad totalt 2 gång.
Jahapp, det var ju surt.. vi kommer igen i 3:e, matchen slutar 4-3 till oss.
jahaja.. kändes bra efter 1 period.. sen är vi totalt överkörda i andra... 1-9 i skott och mål i BP, usch, känns inte helt stabilt nu! :/
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Jim Morrison
SHLs bästa värvning! Alldeles för nonchalant för min smak.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Roligt för bästisarna Samuelsson och Eriksson att de får spela tillsammans det här året!
Fyfan vad vi blir rövknullade vi KOMMER åka ur iår, dh pengarna måste spenderas NU
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Snarare fullständigt logiskt. Nu blir vi sedvanligt utspelade.#87 skrev:Så förbannat typiskt..
För övrigt borde Englund bänkas snart. Han klarar verkligen inte av det här och får ta på sig båda målen.