Donationsracet
Re: Donationsracet
Arkju: Jo, Arnesson har ju inte spelat än så. Är säker på att det ramlar ned några assister för dessa herrar framöver. Kanske till och med mål.
Ser ut att stämma Challen. Lägger in mer än 5 mål. Det är även CHL då antar jag. Tror inte den ligger i Excelen.
Ser ut att stämma Challen. Lägger in mer än 5 mål. Det är även CHL då antar jag. Tror inte den ligger i Excelen.
Mattebo:
Tessan står 2ggr på "DIF vinner straffar" blitt nått fel där.
Sedan är jag nyfiken på vad du baserar summan 762 på...
Alla:
Bumpa för insamlingen i sociala medier så får vi får in fler givare...
Alla:
'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
Mycket riktigt, det är nån annan det ska stå för, tog bort fel namn ... minns inte vem._Skogis skrev:Mattebo:
Alla:
Excel ville inte räka med mig (eller så är jag bara dålig) så 2027 är den vänstra spalten summerad, 762 är den vänstra spalten summerad. Totalsumman är alltså 2790.
EDIT: Ena straffläggningsbetet är Challens. Har fixat det nu. Tack för skarpa ögon. Jag stirrar mig totalblind till slut.
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
En liten notis angående mitt "DIF vinner period". Där har jag även räknat med förlängning/straff perioden, så det ska stå 70:- där och inte 50:- 

Aha, trodde det var vanliga perioder bara. Ändrar det!MarcusDaze skrev:En liten notis angående mitt "DIF vinner period". Där har jag även räknat med förlängning/straff perioden, så det ska stå 70:- där och inte 50:-
Om det blir mycket ändringar och Mattebo inte hinner/pallar fixa allt kan vi ju alltid lägga upp detta i google docs så att alla eller åtminstone flera kan redigera. Your call 

20kr.. Väntar lite och ser om Hank kan producera några till innan jag skickar in
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Då var donationerna för September månad betalade! 
Måste bara säga detta igen, det är ett riktigt bra och roligt initiativ detta av dig Matte!

Måste bara säga detta igen, det är ett riktigt bra och roligt initiativ detta av dig Matte!
Kan inte annat än hålla med, tycker tom att Djurgårdshjälpen borde ta fram en pinn till Mattebo som han kan bära på matcherna... När vi andra ser denna pinn så är vi bara skyldiga att bjuda Mattebo på en pilsner eller annat lämpligtMarcusDaze skrev:Då var donationerna för September månad betalade!

'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07
Haha +1000_Skogis skrev:Kan inte annat än hålla med, tycker tom att Djurgårdshjälpen borde ta fram en pinn till Mattebo som han kan bära på matcherna... När vi andra ser denna pinn så är vi bara skyldiga att bjuda Mattebo på en pilsner eller annat lämpligtMarcusDaze skrev:Då var donationerna för September månad betalade!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Mina tipps på Trucken o Heinerö kommer ju knappast o göra mig fattig.
1 mål vardera ger mig en skuld på 20:- betalar in den när det ökat lite.
Men känner att jag behöver lägga till lite mer.
10:- för varje mål av Alvarez
10:- för varje förlust vid full tid för råtterna i HA
1 mål vardera ger mig en skuld på 20:- betalar in den när det ökat lite.
Men känner att jag behöver lägga till lite mer.
10:- för varje mål av Alvarez
10:- för varje förlust vid full tid för råtterna i HA
ad majorem DIF gloriam
Hm... det vore ju en idé faktiskt. Ska fundera på det.JohanPez skrev:Om det blir mycket ändringar och Mattebo inte hinner/pallar fixa allt kan vi ju alltid lägga upp detta i google docs så att alla eller åtminstone flera kan redigera. Your call
Haha! Nu snackar vi!_Skogis skrev:Kan inte annat än hålla med, tycker tom att Djurgårdshjälpen borde ta fram en pinn till Mattebo som han kan bära på matcherna... När vi andra ser denna pinn så är vi bara skyldiga att bjuda Mattebo på en pilsner eller annat lämpligtMarcusDaze skrev:Då var donationerna för September månad betalade!
Eftersom jag bor på lite distans så är det skönt att kunna göra något litet för DIF-hjälpen åtminstone. Det enda tack jag vill ha är att ni i Hovet-närheten går på så många matcher ni bara kan så jag får njuta av klacken och stämningen från tv:en.
Uppdaterar det TobbeONE!
Jag har nu betalt
hank honk ahlen poäng 12 kronor
vinst leksand 40
vinst övriga lag 20
vinst färjestad 40
dif vinner skotten 20
publik 40
tot 172 sek
kan Matte nollställa mig tro?
Tack på förhand
hank honk ahlen poäng 12 kronor
vinst leksand 40
vinst övriga lag 20
vinst färjestad 40
dif vinner skotten 20
publik 40
tot 172 sek
kan Matte nollställa mig tro?

Tack på förhand

- Lee Harvey Oswald
-Samuelsson slutför match. 40:- x 6
240, klaart!
240, klaart!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan