CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014
vilka platser är avspärrade ikväll med tanke på att det bara kan säljas 5 000 biljetter?
Skulle gissa A18-27, dvs halva hovet.Djurgåntillsjagdör skrev:vilka platser är avspärrade ikväll med tanke på att det bara kan säljas 5 000 biljetter?
Kom ni fram till om magine visar matchen eller ej?
captcash skrev:Men vafan, kan vi sluta med dessa inlägg nån dag eller? "Men öööh, gå på matchen då eller!??!"... Jag bor innanför tullarna och har inte sett en match live på nästan 1 år nu pga nyfödd unge och totalt uppbokade kvällar... Jag vill ändå kunna se matcher, är det så jävla fel att kolla på TV då?alx skrev:Fan, en grym match med våra hjältar i blått med stöd av utsålda läktare och det det pratas om på tre sidor är hur man kan se stream!?
Herregud vad jag spyr på inlägg som det ovan... usch!
Vill bara säga att jag helt instämmer med dig!
Klart jag fattar att alla inte har möjlighet att vara på plats och tycker det är skitbra att folk hjälper varandra att hitta länkar där man kan kolla. Men just i matchtråden kanske det inte hör hemma?? Fixa en tråd där man kan tipsa varandra om olika streamsidor sim kan användas inför alla matcher (borta som hemma) ist för att skriva i matchtråden..
Men men, det kanske bara är jag som tycker så..
Men men, det kanske bara är jag som tycker så..

Den största frågan måste väl ändå vara varför man använder magine? Så lökigt utbud av kanaler!
För att man får en gratismånadmb81 skrev:Den största frågan måste väl ändå vara varför man använder magine? Så lökigt utbud av kanaler!

Då är jag med. Bra tjänst om vettiga kanaler skulle finnas. Nu är det väl bara SVT som man ändå har "gratis" som är värt att se.blundeer skrev:För att man får en gratismånadmb81 skrev:Den största frågan måste väl ändå vara varför man använder magine? Så lökigt utbud av kanaler!
Nu snackar vi inte mer om det. Sjukt ot.
Kan för att få slut på snacket i tråden tipsa om ett helt lagligt sätt att streama matchen. Unibet Tv sänder den, det enda som krävs är att du A) Har lite pengar på ett unibet-konto eller B) Har lagt ett spel de senaste 24 timmarna.Gå bara in på unibet och välj live-kalender eller Unibet TV så ligger den där.
Tippar 3-1, 4-1 och 4-0 btw

Tackar! Hur brukar kvalitén vara där? Fulstream eller är det ok?Lynxlynx skrev:Kan för att få slut på snacket i tråden tipsa om ett helt lagligt sätt att streama matchen. Unibet Tv sänder den, det enda som krävs är att du A) Har lite pengar på ett unibet-konto eller B) Har lagt ett spel de senaste 24 timmarna.Gå bara in på unibet och välj live-kalender eller Unibet TV så ligger den där.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det känns ju udda att "vi ska visa Europa va DIF handlar om" och ändå kan vi "bara" ha 5 000 ikväll på plats.
Re: Sv: CHL: Djurgården - Eisbären Berlin 5/9 2014
Schysst tackLynxlynx skrev:Kan för att få slut på snacket i tråden tipsa om ett helt lagligt sätt att streama matchen. Unibet Tv sänder den, det enda som krävs är att du A) Har lite pengar på ett unibet-konto eller B) Har lagt ett spel de senaste 24 timmarna.Gå bara in på unibet och välj live-kalender eller Unibet TV så ligger den där.

Precis. Vi ska visa vad Djurgården handlar om, inte bajen. Färre men värre! Vi kommer inte i närheten av publiksiffrorna hos Eisbären Berlin eller flertalet andra europeiska lag som snittar 10'000+. Vad vi i Djurgården har är en jäkligt stark supporterkultur som när den får komma till sin fulla rätt inte går att återfinna hos något annat lag, i någon annan liga, i någon del av världen. Ikväll är vi 5000 järnkaminer som visar att vi kan sjunga och röja bättre i en försäsongsmatch än vad 15'000 Berlinfans gör på deras hemmamatcher.Djurgåntillsjagdör skrev:Det känns ju udda att "vi ska visa Europa va DIF handlar om" och ändå kan vi "bara" ha 5 000 ikväll på plats.
Mot Johanneshovs Isstadion!
Testade linköpings-matchen nu, kvalitén är bra men man kan inte dra upp det på fullskärm :-/Staten skrev:Tackar! Hur brukar kvalitén vara där? Fulstream eller är det ok?Lynxlynx skrev:Kan för att få slut på snacket i tråden tipsa om ett helt lagligt sätt att streama matchen. Unibet Tv sänder den, det enda som krävs är att du A) Har lite pengar på ett unibet-konto eller B) Har lagt ett spel de senaste 24 timmarna.Gå bara in på unibet och välj live-kalender eller Unibet TV så ligger den där.
Står på Magine nu att dom ska visa DIF - eisbären 20.00 på eurosport2