Träningsmatch: Luleå Hockey - Djurgårdens IF 8/8 2014
Re: Träningsmatch: Luleå Hockey - Djurgårdens IF 8/8 2014
Hyfsat jämn match hittills. Märks dock att Luleå har en match färsk i benen då de har ett mer naturligt tempo i passningsspelet.
Re: Sv: Träningsmatch: Luleå Hockey - Djurgårdens IF 8/8 201
Ett konstaterade bara. Klart som f*n att man är ringrostig i första matchen, men det vet väl alla?ciirree skrev:Asså snälla, alla är sega när man spelat de första 17 min av säsongen.Andspe skrev:Fernholm känns bra j seg på grickorna.. hoppas det blir bättre!
Fast du kanske tycker att det är bara positiva kommentarer som är beviljade?
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
- Jim Morrison
Kämpa Fernholm.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Re: Sv: Träningsmatch: Luleå Hockey - Djurgårdens IF 8/8 201
Jag tycker att såna självklara kommentarer kan vara onödiga när alla är sega.Andspe skrev:Ett konstaterade bara. Klart som f*n att man är ringrostig i första matchen, men det vet väl alla?ciirree skrev:Asså snälla, alla är sega när man spelat de första 17 min av säsongen.Andspe skrev:Fernholm känns bra j seg på grickorna.. hoppas det blir bättre!
Brusa inte upp.
Senast redigerad av ciirree den 2014-08-08 18:41:16, redigerad totalt 1 gånger.
Såg någon vilka de två PP formationerna va? Missade de
- Jim Morrison
Första var väl Guter, Högström, Sörensen, Trukhno, Alvarez?ciirree skrev:Såg någon vilka de två PP formationerna va? Missade de
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Det är tyvärr inte alla som vet det. Djurgården hockeys forum i ett nötskal, du vet.Andspe skrev:Ett konstaterade bara. Klart som f*n att man är ringrostig i första matchen, men det vet väl alla?ciirree skrev:Asså snälla, alla är sega när man spelat de första 17 min av säsongen.Andspe skrev:Fernholm känns bra j seg på grickorna.. hoppas det blir bättre!
Tröjorna känns verkligen intressanta. Tror jag kommer gilla dem ordentligt i vinter. Matchen då...
Jaa det är första matchen vilket syns. Snudd på komiskt passningsspel, precis som det ska vara. Ingen timing i någonting alls. Men underbart att vi redan nu känns lite griniga. Härlig pondus! Bara vi kan lära oss att använda det på rätt sätt. Det vill säga, inte bete sig som Sörensen gjorde på slutet. Helt onödigt och med ständiga BP:n vinner vi inga matcher.
Att granska individuella insatser känns barnsligt såhär tidigt så tänker inte direkt såga någon, även om jag håller med om Fernholms kylskåpsåkning. Syns extra tydligt när vi i övrigt har konståkare på backsidan. Bäst i första perioden är helt klart Honken-kedjan samt Deilert och Englund på backen. Räcker så!
ciirree: Första var Högström, Deilert, Guter, Sören och Hank. Andra var Lauritzen, Alvarez och Ahlén. Såg inte de två sista! (Inte hundra på övriga namnen heller, men tror det, kollade ganska nyfiket intensivt under denna minut)
Jaa det är första matchen vilket syns. Snudd på komiskt passningsspel, precis som det ska vara. Ingen timing i någonting alls. Men underbart att vi redan nu känns lite griniga. Härlig pondus! Bara vi kan lära oss att använda det på rätt sätt. Det vill säga, inte bete sig som Sörensen gjorde på slutet. Helt onödigt och med ständiga BP:n vinner vi inga matcher.
Att granska individuella insatser känns barnsligt såhär tidigt så tänker inte direkt såga någon, även om jag håller med om Fernholms kylskåpsåkning. Syns extra tydligt när vi i övrigt har konståkare på backsidan. Bäst i första perioden är helt klart Honken-kedjan samt Deilert och Englund på backen. Räcker så!
ciirree: Första var Högström, Deilert, Guter, Sören och Hank. Andra var Lauritzen, Alvarez och Ahlén. Såg inte de två sista! (Inte hundra på övriga namnen heller, men tror det, kollade ganska nyfiket intensivt under denna minut)
Senast redigerad av Manijock den 2014-08-08 18:45:41, redigerad totalt 1 gånger.
Alvarez känns oerhört intressant! 
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Förövrigt, gick Honken av i första? Vart förvånad över att han inte fick spela i PP:et och såg honom inte efteråt heller.
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säker på att Deilert var inne i första? Jag uppfattade som om att han bytte med Högström när hans klubba gick av.Manijock skrev:Tröjorna känns verkligen intressanta. Tror jag kommer gilla dem ordentligt i vinter. Matchen då...
Bara jag som är orolig för Tellans målvaktsspel? Tycker det syns att han tillhör gamla målvaktsskolan speciellt vid Luleås mål. Nu är jag nervös...
-
förevigtdjurgården
- Säsongskort: Ja
Lyckas inte köpa loss streamen - hur ser det ut (med en försäsongskänsla i beaktning)?
Fan.. var så jävla sugen på å se.
Rapportera ALLT och ingenting
25/4-2025
- DIF_Soldier
Visst har Ahléns skridskoåkning förbättrats enormt? Trodde han skulle halka efter.
Säg den glädje som varar
- MarcusDaze
förevigtdjurgården skrev:Lyckas inte köpa loss streamen - hur ser det ut (med en försäsongskänsla i beaktning)?
Ser ut som alla försäsongsmatcher: Stapplig skridskoåkning, dåliga pass och grisigt spel