Kvalserien: Djurgårdens IF - rögle bk 27/3 2014
Re: Kvalserien: Djurgårdens IF - rögle bk 27/3 2014
Lofquist SKA gå in före Falk som extraback. Måste vara en dispyt nånstans annars vet inte vad!
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag befarar att avsaknaden av ångest i min mage jämfört med i förrgår betyder att säsongen är över i kväll och jag kan ta min antijinxspelsvinst och köpa något som tröst.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Undervärderar jag alltid vårt lag eller är jag pessimistisk lagd? Tycker alla lag i kvalserien när man ser laguppställningen har bättre lag.
Iofs platsar tkärnqvist i rögle. Så förmodligen övervärderar jag motståndarna
Iofs platsar tkärnqvist i rögle. Så förmodligen övervärderar jag motståndarna
Bägge matcherna Lofquist inte spelat det är dom vi har vunnit..ciirree skrev:Lofquist SKA gå in före Falk som extraback. Måste vara en dispyt nånstans annars vet inte vad!
Re: Sv: Kvalserien: Djurgårdens IF - rögle bk 27/3 2014
Lofquist var ju grym mot aik. Man spelade honom till 0-1 sen var han bänkad till 2-1. Helt sjukt. Han är en spelare som verkligen kan föra in pucken i zon istället för att dumpa ner den och således ge bort initiativet.johan_80 skrev:Bägge matcherna Lofquist inte spelat det är dom vi har vunnit..ciirree skrev:Lofquist SKA gå in före Falk som extraback. Måste vara en dispyt nånstans annars vet inte vad!
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Sam är väl petad för resten av KS, speciellt nu om han redan signat nytt på annat håll och inte verkar bry sig ett skit/totalt omotiverad...?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Trevlig säsong det blev ändå! Tack för det grabbar. Imorrn kan vi börja snacka silly vilket ju alltid är lika spännande.
Re: Sv: Kvalserien: Djurgårdens IF - rögle bk 27/3 2014
Håller med dig.Sjöwall skrev:Lofquist var ju grym mot aik. Man spelade honom till 0-1 sen var han bänkad till 2-1. Helt sjukt. Han är en spelare som verkligen kan föra in pucken i zon istället för att dumpa ner den och således ge bort initiativet.johan_80 skrev:Bägge matcherna Lofquist inte spelat det är dom vi har vunnit..ciirree skrev:Lofquist SKA gå in före Falk som extraback. Måste vara en dispyt nånstans annars vet inte vad!
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Han har inte haft bästa lyckan i att träffa mål i PP och lite för seg i det defensiva men han är en offensiv back och stundtals så är han bättre än de flesta av våra forwards att få in pucken i off.zon.
Sen att vi vunnit dem han varit borta, sant ja. Men i senaste matchen så var Falk nervös så fort han rörde pucken eller hamnade i närkamp. Jag ser hellre att man tar med 8 backar då och sen väljer vid matchen vem som ska spela.
Det är ju uppenbart att dispyten sätter stopp för detta.
Senast redigerad av ciirree den 2014-03-27 18:36:09, redigerad totalt 1 gånger.
Man slänger inte ur sig något illa nog för att bli utkastad om man inte bryr sig, det tror jag han gör. Frustrerad säkerligen men inte likgiltig.captcash skrev:Sam är väl petad för resten av KS, speciellt nu om han redan signat nytt på annat håll och inte verkar bry sig ett skit/totalt omotiverad...?
Tjärna är inte vän med pucken på värmningen och jag tror att Ljungh hänger en i dag.
Jimmie Svenssons hjärta glöder. Nu kör vi!!!
Som vanligt funkar inte dessa satans streamsidor...blir så trött FUCK YOU S24
Det är faktiskt riktigt bra bild!
- Think if...
- Kontakt:
Så, om Djurgården, Gurkorna och MILF vinner idag. Då är vi iaf med fem lag i princip tillbaka på ruta ett, det skulle ju vara intressant...
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Using Tapatalk
Vad i helvete är det med den där jävla S24. Kan fan inte ens köpa matchen. Händer inte ett skit!!
Fan vad jobbigt det är att Saviano aldrig får utdelning på sina sköna friåkningar...
Edit: Lundberg visade vägen dock!
Edit: Lundberg visade vägen dock!

Senast redigerad av leffe06 den 2014-03-27 19:10:43, redigerad totalt 2 gång.