Kvalserien: Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
förevigtdjurgården
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Aik - Djurgårdens IF 17/3 2014

Inlägg av förevigtdjurgården »

??? Att ???? aih, ingenting ????? PA Att vara avundsjuk ingenting ????? ??. 2000 PA läktarn, ett ??? ??? ??? ??????? ENS ett Kallas, supportrar ???? ??? smutsgäng utan ett Och Dess ??? ???.

TROR ??? ??? gnihet. Utan ?????? ???.

??? PA Och ??? planen. :)

Jinx påträffad. Problem åtgjärdat. //MOD
25/4-2025
Honken

Inlägg av Honken »

Statistiken kanske inte säger så mycket då lagen kommer från olika ligor.
Men här får ni den i alla fall.

Bild

Bild
Bild
Bild
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Norenfalk

Inlägg av Norenfalk »

Ska man behöva ha ångest inför varje match nu? :/ om 25 timmar får vi se om man skrattar eller gråter
RÖTT FÖR BLODET GENOM HJÄRTA OCH VEN
GULT FÖR SOLENS VÄRMANDE SKEN
BLÅTT FÖR HIMMEL,REGN OCH HAV
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Staten skrev:Egentligen är det en rätt optimal känsla man går in i den här kvalserien med. Säsongen var ju körd, intresset var kört i botten och helt plötsligt började de vinna allt och nu är vi i kvalserien. Jag är i total förvirring vilket gör att jag inte är särskilt nervös, bara förväntansfull. Vi har chansen att gå upp - gör vi inte det är det inte katastrof för säsongen var körd ändå. Optimalt. Let's go.
Bild
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Norenfalk skrev:Ska man behöva ha ångest inför varje match nu? :/ om 25 timmar får vi se om man skrattar eller gråter
Behöva och behöva.. fan vet om man har något val... herrejävlar vilken anspänning jag upplever nu. Det måste tagmigDjävulen varit under slutspelet i mars/april 2001 jag hade det så här senast. Vad i helvete. Jag är inte tränad för detta.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Jepe

Inlägg av Jepe »

Eeeeeeeeeeeeeeeen råtta svart och gul!!
2014-04-07, vad hände?
Skidlöparn

Inlägg av Skidlöparn »

Fan vilken värdelös dag matchen går på... Har en sjukt viktig tenta imorrn som jag inte kan koncentrera mig på pga detta :evil:
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Skidlöparn skrev:Fan vilken värdelös dag matchen går på... Har en sjukt viktig tenta imorrn som jag inte kan koncentrera mig på pga detta :evil:
Du menar nog snarare "Fan vilken värdelös dag tentan är på...är en sjukt viktig match imorrn som jag inte kan koncentrera mig på pga detta :evil: " ?
Användarvisningsbild
Zephyrox

Inlägg av Zephyrox »

Imorgon ska jag & min sambo till förlossningen för igångsättning. Gått över tiden 14 dagar. Om ni tror att man har mindre ångest för matchen för det, så tror ni fel. Svårt att se att man någonsin kommer få uppleva en nervösare dag. Gudarna var inte snälla när de la upp morgondagen!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
Skidlöparn

Inlägg av Skidlöparn »

-daniel- skrev:
Skidlöparn skrev:Fan vilken värdelös dag matchen går på... Har en sjukt viktig tenta imorrn som jag inte kan koncentrera mig på pga detta :evil:
Du menar nog snarare "Fan vilken värdelös dag tentan är på...är en sjukt viktig match imorrn som jag inte kan koncentrera mig på pga detta :evil: " ?
Fast matchen är ju det enda jag koncentrerar mig på ;) Men förstår resonemanget till fullo!
Skidlöparn

Inlägg av Skidlöparn »

Zephyrox skrev:Imorgon ska jag & min sambo till förlossningen för igångsättning. Gått över tiden 14 dagar. Om ni tror att man har mindre ångest för matchen för det, så tror ni fel. Svårt att se att man någonsin kommer få uppleva en nervösare dag. Gudarna var inte snälla när de la upp morgondagen!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Oj, roligt ändå! Hoppas gudarna är nådiga imorgon :)
Staten

Inlägg av Staten »

Edin skrev:
Staten skrev:Egentligen är det en rätt optimal känsla man går in i den här kvalserien med. Säsongen var ju körd, intresset var kört i botten och helt plötsligt började de vinna allt och nu är vi i kvalserien. Jag är i total förvirring vilket gör att jag inte är särskilt nervös, bara förväntansfull. Vi har chansen att gå upp - gör vi inte det är det inte katastrof för säsongen var körd ändå. Optimalt. Let's go.
Bild
Ok glöm vad jag sa, det var igår. Är det meningen att man ska kunna sova i natt och jobba imorgon?

Jag vet verkligen inte vad jag ska förvänta mig. Kommer vi bli överkörda? Kommer vi köra över dem? Kommer det bli jämnt in på målsnöret?
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Mina damer och herrar, flickor och pojkar... Jag kan i detta nu meddela att Solna Ishockeyförening INTE sålt slut derbyt än.
Publiktillströmningen inför morgondagens match är inte att leka med, och Solnas supportrar mobiliserar stort.

MäCtiga gnhiet.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Salas skrev:Mina damer och herrar, flickor och pojkar... Jag kan i detta nu meddela att Solna Ishockeyförening INTE sålt slut derbyt än.
Publiktillströmningen inför morgondagens match är inte att leka med, och Solnas supportrar mobiliserar stort.

MäCtiga gnhiet.
Jag tycker fan det är sjukligt värdelöst. Hur fan kan de INTE fylla Hovet när det gäller så mycket? "Vår klubb, vårt ansvar" - de kanske skulle ha nöjt sig med en slogan som innehöll högst 2 ord. För att öka sannolikheten att så många som möjligt av dem skulle ha förstått innebörden? Exempel: "Kom Hovet!" skit i alla bindeord, de ställer ändå bara till det. Håll meddelandena på "Totte badar"-nivå så kanske det blir fullt. "Hovet nu!" - "Rullad mössa" etc...

Herreghud.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Bocas

Inlägg av Bocas »

Magnutz skrev:
Salas skrev:Mina damer och herrar, flickor och pojkar... Jag kan i detta nu meddela att Solna Ishockeyförening INTE sålt slut derbyt än.

MäCtiga gnhiet.
Jag tycker fan det är sjukligt värdelöst. Hur fan kan de INTE fylla Hovet när det gäller så mycket? "Vår klubb, vårt ansvar" - de kanske skulle ha nöjt sig med en slogan som innehöll högst 2 ord. För att öka sannolikheten att så många som möjligt av dem skulle ha förstått innebörden? Exempel: "Kom Hovet!" skit i alla bindeord, de ställer ändå bara till det. Håll meddelandena på "Totte badar"-nivå så kanske det blir fullt. "Hovet nu!" - "Rullad mössa" etc...

Herreghud.
Tidigare har dom ju haft stöd av fotbollsgnagarna vid stora matcher som hjälpt till att fylla upp Hovet ett par gånger per säsong. Nu verkar fotbollsgnagarna dock ha ledsnat på sina isriddare.

Är det gnagets undergång vi ser början på nu. Mycket möjligt. Kan vara sista gångerna vi möter dom på is på mycket länge.
Skriv svar