Djurgårdens IF - Aspöven HC 4/12 2013
Re: Djurgårdens IF - Aspöven HC 4/12 2013
Kan nån länka mig adressen till irc chatten. Så slipper man spamma forumet.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
- Lee Harvey Oswald
2min diving
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Allting går ju för sakta. Dra upp tempot lite, deras backar är ju värdelösa.
- Lee Harvey Oswald
DIF fortsätter att vara klart farligare i egen zon, synd
I början av säsongen hade vi ett bra PP och var hyfsat svårslagna, nu har vi bara och kvar
I början av säsongen hade vi ett bra PP och var hyfsat svårslagna, nu har vi bara och kvar
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2013-12-04 19:30:33, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Motivation slår klass sägs det. Blir inte lätt när det inte finns något av de två.
Vi är så fruktansvärt dåliga just nu, det smärtar att se. Det finns inte ett enda glädjeämne, alla är lika jämnusla.
Får Zabel och Challe vara kvar i den här föreningen kommer det innebära vår död.
Får Zabel och Challe vara kvar i den här föreningen kommer det innebära vår död.
Ineffektiva DIF. När ska det vända? Kommer det att vända? Upp till bevis nu när vi ligger under med 1-0.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag klarade inte av att bege mig till Hovet idag. Mina nerver klarar inte det. Förlåt DIF. Hoppas ni förlåter mig.
- BaronVonDif
Man måsta ha 2 SM guld,1 silver och 1 VM silver som tränare om man ska få sparken från DIF.Staten skrev:Vi är så fruktansvärt dåliga just nu, det smärtar att se. Det finns inte ett enda glädjeämne, alla är lika jämnusla.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
-
- Säsongskort: Ja
Såg ingen kontakt på Lofquists utvisning?
I övrigt, fortfarande inte kul att spela hockey tydligen. Inte kul att vara på Hovet då som åskådare heller...
I övrigt, fortfarande inte kul att spela hockey tydligen. Inte kul att vara på Hovet då som åskådare heller...
25/4-2025
Viljan att vinna finns inte riktigt där..