Blir till att bänka sig i soffan å ladda upp med Visat
Skönt å slippa glo på datorn.
Tror på vinst idag med 5-2 och ett kraftigt uppryckt lag,
som tar tag i takt pinnen direkt
Härlig inställning. Jajjamensann!
Skönt att se en oförstörd supporter som letat sig in här, var dock beredd att hålla i hatten om vi råkar släppa in 0-1.. då jäklar kommer du få uppleva en pimpad version av Katarina!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Jag hade hellre velat sett Krüger än Sundberg faktiskt, Sundberg har i mina ögon inte visat nånting, några OK prestationer då och då. Lofquist som sjundeback är också lite wierd då jag tycker Holm och Lidström är mer av ett frågetecken. Menmen, får se vad kvällen har att erbjuda. Hiss eller diss, kris eller kryss, flipp eller flopp .. osv!
Skönt att se en oförstörd supporter som letat sig in här, var dock beredd att hålla i hatten om vi råkar släppa in 0-1.. då jäklar kommer du få uppleva en pimpad version av Katarina!
Här är några formella citat du kommer att få uppleva under resans (matchens) gång: "Avgå Zabel!", "Byt ut Mattsson!", "Varför sköt du inte din j*vel!", "Fan va jag hatar ***!"
Välkommen!
Här är några formella citat du kommer att få uppleva under resans (matchens) gång: "Avgå Zabel!", "Byt ut Mattsson!", "Varför sköt du inte din j*vel!", "Fan va jag hatar ***!"
Välkommen!
Haha jo då jag har sett dessa citat några gånger,
varit inne å läst lite till och från
Då man inte bor i huvudstaden längre så får man hålla tillgodo med tv sändningarna och någon bortamatch som går i närheten
Men nu ska den bakre delen placeras i soffan, och med lite tur så hoppas jag den strax får lyfta ur soffan igen med en jävla fart å ett ricktigt JAAAAaaaaaaaa skrik från foderluckan
Vet att det har varit mycket tjat om Kalus, men jag skulle ljuga om jag säger att jag inte ville ha honom med ikväll, iallafall en Kalus i matchform.. vem ska stå upp och vara jobbig ikväll?