Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 1/11 2013
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - VIK Västerås HK 1/11 2013
Just på straffar har ju dock VIK seriens bästa statistik och vi seriens sämsta...
- SkönaDjurgårn
Typiskt!djurgårnstockholm skrev:Mårtensson är sjuk och missar matchen.ciirree skrev:Allt jag önskar här är en vinst och att Kalus trycker till Mårtensson en gång för alla.. kasta bort hans fula jäkla tandskydd också!
3-1, sista i öppen kasse.
Såhär skulle jag också vilja se de. Honken tror jag kan göra mycket bra för att höja Kalin och Heinerö.Glory1 skrev:Hoppas man börjar med detta lag:
Guter-Jocke-Sören
Johner-Ljungh-Saviano
Kalus-Hank-Ahlen
Heinerö-Honken-Kalin
Andra linan har ju funkar väldigt bra så den tycker jag verkligen inte man ska pilla på. Första linan har väl gått sådär sätt till förväntningar men hoppas dom kan komma igång igen!
Någon som vet om Norell? Frågade på Twitter utan svar!
Re:
Vi är ganska jämndåliga.SkönaDjurgårn skrev:Västerås formsvagast i serien? Det är vad jag hörde iaf. 4-1 efter tre mål av Savi-linan och ett av Kalus!
Alla sk. topplag har gått dåligt senaste tiden.
KHK undantaget naturligtvis.

Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
-
4-1 till Djurgårn! Bröt min 4-1 tippning förra matchen vilket inte var så lyckat tydligen.... Så återgår till det gamla som iaf verkar fungera!
Sörensen gör 2 mål (snälla börja producera).
Sörensen gör 2 mål (snälla börja producera).
- SkönaDjurgårn
Sv: Re: Re:
Oj ligger vi sådär dåligt till trots att vi aldrig förlorar? Det är ju det jag säger, släpp tyglarna och kör över dom jävlarna! Orkar inte med fler "kryss".Honken skrev:Vi är ganska jämndåliga.SkönaDjurgårn skrev:Västerås formsvagast i serien? Det är vad jag hörde iaf. 4-1 efter tre mål av Savi-linan och ett av Kalus!
Alla sk. topplag har gått dåligt senaste tiden.
KHK undantaget naturligtvis.
- SkönaDjurgårn
Nu jävlar gasar vi från start!
Väl mött på Hovet
Väl mött på Hovet
"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
Är verkligen Hank kapabel att spela center?ciirree skrev:Såhär skulle jag också vilja se de. Honken tror jag kan göra mycket bra för att höja Kalin och Heinerö.Glory1 skrev:Hoppas man börjar med detta lag:
Guter-Jocke-Sören
Johner-Ljungh-Saviano
Kalus-Hank-Ahlen
Heinerö-Honken-Kalin
Andra linan har ju funkar väldigt bra så den tycker jag verkligen inte man ska pilla på. Första linan har väl gått sådär sätt till förväntningar men hoppas dom kan komma igång igen!
Kalus - Eriksson - Sörensen
Johner - Ljungh - Saviano
Guter - Holmqvist - Heinerö
Hank - Lindberg - Ahlén
Vill se dessa kedjor ikväll.
Johner - Ljungh - Saviano
Guter - Holmqvist - Heinerö
Hank - Lindberg - Ahlén
Vill se dessa kedjor ikväll.
Jag skulle vilja se de såhär, helt klart, fast kanske Ahlén som center istället för Hank. Då Hank och Kalus kan gå rakt på kassen orädda, och Hank är ju lite snabbare än vad Ahlén är!Kall-El skrev:Är verkligen Hank kapabel att spela center?ciirree skrev:Såhär skulle jag också vilja se de. Honken tror jag kan göra mycket bra för att höja Kalin och Heinerö.Glory1 skrev:Hoppas man börjar med detta lag:
Guter-Jocke-Sören
Johner-Ljungh-Saviano
Kalus-Hank-Ahlen
Heinerö-Honken-Kalin
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Idag känner jag att vi håller nollan, en fin stark känsla. Och vi gör två mål.
Avskaffa tre mot tre.