förevigtdjurgården skrev:Jävlar vad aggressivt Malmö spelar BP.
Verkligen. Passar oss väldigt illa.
Både ja och nej. Tycker mig se tendenser till riktigt öppna ytor men det är precis som att mottagaren av passningen inte är beredd på det. Dock mycket roligare att titta på än en tight fyra som bara står nere framför mål och väntar på pucktapp.
förevigtdjurgården skrev:Jävlar vad aggressivt Malmö spelar BP.
Verkligen. Passar oss väldigt illa.
Både ja och nej. Tycker mig se tendenser till riktigt öppna ytor men det är precis som att mottagaren av passningen inte är beredd på det. Dock mycket roligare att titta på än en tight fyra som bara står nere framför mål och väntar på pucktapp.
Ja riktigt aggresiva boxplays är fina att se när dom går vägen. Dock vill man ju helst hålla på laget som gör dom annars får dom ju gärna gå bort sig
Det är i en sånhär match jag saknar Kalus så in åt h*****lvete. Den killen som kan proppa Kesä och Kollar sen bara skratta påväg till båset. Fan det hade varit nåt!
ciirree skrev:Det är i en sånhär match jag saknar Kalus så in åt h*****lvete. Den killen som kan proppa Kesä och Kollar sen bara skratta påväg till båset. Fan det hade varit nåt!
Indeed.
Kan ju inte vara ensam om att tycka Bremberg låter riktigt jävla bitter?
ciirree skrev:Det är i en sånhär match jag saknar Kalus så in åt h*****lvete. Den killen som kan proppa Kesä och Kollar sen bara skratta påväg till båset. Fan det hade varit nåt!
Indeed.
Kan ju inte vara ensam om att tycka Bremberg låter riktigt jävla bitter?
tycker det är lite av hans personlighet, aldrig sett en intervju med han där han har låtit allt för glad.