Tippningstävling 13/14
Re: Tippningstävling 13/14
En fråga, hur räknas resultat vid full tid? Borde ju vara resultat efter tredje, men vill gärna veta att det är så inför kommande omgångar
Kan inte rå för att jag är näst intill perfekt
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det rimligaste är väl att det är resultatet efter tredje perioden som räknas, som det oftast är i vanligt tippande.
Ja det är resultat efter fulltid 60 min.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
- -daniel-
Undrar mest vad som har hänt med början av den här tråden? Ser ut som någon försökte klippa in min andra tippningstråd i den här men misslyckades en smula..
- SirDIFalot
*tittar på frasse*-daniel- skrev:Undrar mest vad som har hänt med början av den här tråden? Ser ut som någon försökte klippa in min andra tippningstråd i den här men misslyckades en smula..
Expert.
-
Jag med. Eller också fattar jag inte hur det funkar. Syns det någonstans hur jag tippade?BOMBOM BOUCHARD skrev:Samma här.gojken skrev:jag fick också "That name has already been registered.
![]()
KYLERKYLER tippade för någon dag eller två sen till den här omgången .KYLERKYLER skrev:Jag med. Eller också fattar jag inte hur det funkar. Syns det någonstans hur jag tippade?BOMBOM BOUCHARD skrev:Samma här.gojken skrev:jag fick också "That name has already been registered.
![]()
Nej du kan inte se hur du har tippat.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Inte varja dag som man blir "ägare" till inlägg som andra har skrivit.-daniel- skrev:Undrar mest vad som har hänt med början av den här tråden? Ser ut som någon försökte klippa in min andra tippningstråd i den här men misslyckades en smula..
- -daniel-
Grattis! Du har vunnit ett avgassystem, från Datsun.Honken skrev:Inte varja dag som man blir "ägare" till inlägg som andra har skrivit.-daniel- skrev:Undrar mest vad som har hänt med början av den här tråden? Ser ut som någon försökte klippa in min andra tippningstråd i den här men misslyckades en smula..
Vill bara flika in att det fungerar klockrent med tippningen för mig.
Honken! Kan du se om jag har tippat eller inte? Jag minns fan inte om jag drog iväg ett tips i helgen eller inte.
Man börjar bli gammal...
Man börjar bli gammal...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Du var blixtsnabb, lämnade in tipset som Nr 2 för den här omgången.Edin skrev:Honken! Kan du se om jag har tippat eller inte? Jag minns fan inte om jag drog iväg ett tips i helgen eller inte.
Man börjar bli gammal...
-
Har provat flera ggr. Får varje samma svar varje gång. Kanske därför det går snett. ProvadeHonken skrev:KYLERKYLER tippade för någon dag eller två sen till den här omgången .KYLERKYLER skrev:Jag med. Eller också fattar jag inte hur det funkar. Syns det någonstans hur jag tippade?BOMBOM BOUCHARD skrev:Samma här.gojken skrev:jag fick också "That name has already been registered.
![]()
däremot inte igår.
4-2
Markus Ljungh
2 perioder vinner vi
5 utvisningar
92%
Om jag kommer ihåg frågorna rätt
Du har redan tippat. Det är därför du inte kan tippa igen.KYLERKYLER skrev:Har provat flera ggr. Får varje samma svar varje gång. Kanske därför det går snett. ProvadeHonken skrev:KYLERKYLER tippade för någon dag eller två sen till den här omgången .KYLERKYLER skrev:Jag med. Eller också fattar jag inte hur det funkar. Syns det någonstans hur jag tippade?BOMBOM BOUCHARD skrev:Samma här.gojken skrev:jag fick också "That name has already been registered.
![]()
däremot inte igår.
4-2
Markus Ljungh
2 perioder vinner vi
5 utvisningar
92%
Om jag kommer ihåg frågorna rätt
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Inlägget ovan är bästa på länge.
Vilken konversation.
Lägg till Edins fundering en bit ovan och vi kan nog börja fundera på att döpa om tråden till "Tippningstävling för särskilt senila Djurgårdare".
Personligen kvalificerar jag med lätthet då jag inte ens kom ihåg min egna e-mail adress.
Vilken konversation.
Lägg till Edins fundering en bit ovan och vi kan nog börja fundera på att döpa om tråden till "Tippningstävling för särskilt senila Djurgårdare".
Personligen kvalificerar jag med lätthet då jag inte ens kom ihåg min egna e-mail adress.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Blir snart en senil länk, så att man kan kontrollera sig själv.BOMBOM BOUCHARD skrev:Inlägget ovan är bästa på länge.
Vilken konversation.