EDIT: tar tillbaka de ja sa

#87 skrev:Fantastiskt stark backuppsättning idag!
Jag blir förvirrad. Är det Chet eller Adam som står? Har alltid varit dålig på att avläsa laguppställningarna korrekt.norrlandsgold skrev:#87 skrev:Fantastiskt stark backuppsättning idag!
Kan det bero på att shit pickard står i dag ?
Henke95 skrev:Jag blir förvirrad. Är det Chet eller Adam som står? Har alltid varit dålig på att avläsa laguppställningarna korrekt.norrlandsgold skrev:#87 skrev:Fantastiskt stark backuppsättning idag!
Skärp dig för helvete. Ska du kasta skit gör du det någon annanstans och låt hemskt gärna bli att kasta den på/mot våra spelare.norrlandsgold skrev:#87 skrev:Fantastiskt stark backuppsättning idag!
norrlandsgold skrev:Henke95 skrev:Jag blir förvirrad. Är det Chet eller Adam som står? Har alltid varit dålig på att avläsa laguppställningarna korrekt.norrlandsgold skrev:#87 skrev:Fantastiskt stark backuppsättning idag!
Challe sa ju klart och tydligt efter matchen sist att det är chet pickard som står mot malmö.. Sen skulle det vara varannan match!
Jo, men han berättade senare för Sportbladet (http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 5715180.ab) att han kanske förhastade sig i Viasat-intervjun och att "man kan inte vara sämre än att man kan ändra sig".norrlandsgold skrev:Henke95 skrev:Jag blir förvirrad. Är det Chet eller Adam som står? Har alltid varit dålig på att avläsa laguppställningarna korrekt.norrlandsgold skrev:#87 skrev:Fantastiskt stark backuppsättning idag!
Challe sa ju klart och tydligt efter matchen sist att det är chet pickard som står mot malmö.. Sen skulle det vara varannan match!