Kände precis samma. Nu känns det mycket lättare att tentaplugga!förevigtdjurgården skrev:Vaknade dränkt i plugg. Såg detta. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Välkommen Gabriel Landeskog
Re: Välkommen Gabriel Landeskog
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
- Lee Harvey Oswald
Yes!
En liten ljusglimt till sist.
Landeskog går före Bengan alla dagar i veckan...
En liten ljusglimt till sist.
Landeskog går före Bengan alla dagar i veckan...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag gillar inte att det inte är befruktat på DIFs hemsida..
http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=9785Sjöwall skrev:Jag gillar inte att det inte är befruktat på DIFs hemsida..
- zetterberg_88
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Gabbe är en jävligt nyttig spelare. Han kommer vara till stor nytta.
Tack, jag som inte kan f5a.crike skrev:http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=9785Sjöwall skrev:Jag gillar inte att det inte är befruktat på DIFs hemsida..
-
- Säsongskort: Ja
Hjärtligt välkommen.
Otroligt stort att en lagkapten i NHL drar ut till landsortshålorna för att bära DIF tröjan
Otroligt stort att en lagkapten i NHL drar ut till landsortshålorna för att bära DIF tröjan

- Hajduk
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Okej, tack. Men det utesluter väl inte hela säsongen?VäsbyMental skrev:Hajduk skrev:Fan vad bra!!! Men det är så synd att vi inte fick Hörnqvist och det svider. Vet att det är OT men jag fick inte klart för mig varför Hörnqvist inte ville spela i DIF. Allt var ju klart?
Han skulle ha blivit sköntaxerad på sin inkomst från NHL om han stannade i sverige. X antal miljoner som han hade blivit tvungen att betala
- Hajduk
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Vore väl fräckt om Landeskog blev lagkapten och Murray assisterande? Haha 

Välkommen Gabriel Landeskog
Nu jävlar alltså! Alla vet att Djurgården inte är att leka med!
- zetterberg_88
Tycker dock Timmy har gjort ett bra jobb med C:et på bröstet.
Härligt! Må lockouten vara säsongen ut!
- -daniel-
Visst blir man lite stolt att vi har världsspelare som ens kan tänka tanken att ställa upp och spela gratis för klubben där de fått sin hockeyfostran? (ja jag vet att Gabbe även spelat i Hammarby).
Oerhört glad att det verkat gått att lösa ekonomiskt med Gabriel. Nu blir man ju rätt deprimerad om (när?) säsongen kommer igång där borta...
Oerhört glad att det verkat gått att lösa ekonomiskt med Gabriel. Nu blir man ju rätt deprimerad om (när?) säsongen kommer igång där borta...
Jag vågar inte jubla förrens papprerna är påskrivna, trodde hörnqvist va klar sen visade dig sig att det vart nåt helt annat. Sen så vore det otroligt härligt att få se Gabriel i DIF tröjan.
Tycker att det ibland blir konstigt att säga hockeyuppfostran i DIF, tittar man på ex DIF J18 idag så är det inte många spelare som spelat i DIF i mer en 1-2 säsonger, så hockeyuppfostran har nog skett i andra klubbar. Därimot så har Djurgården utvecklat och förädlat många talanger från lovande pojkspelare till Världsspelare. Så jag tycker också att man ska ge lite cred till klubbarna runt omkring som ser till att hockeygrunderna är så bra att det går att utveckla spelarna som DIF gjort fenomenalt under flera årtionden.-daniel- skrev:Visst blir man lite stolt att vi har världsspelare som ens kan tänka tanken att ställa upp och spela gratis för klubben där de fått sin hockeyfostran? (ja jag vet att Gabbe även spelat i Hammarby).
Inget riktat inlägg till dig då du själv ställde dig frågande till hockeyuppfostran utan mer ett allmänt inlägg runt vilka som ligger bakom alla duktiga Juniorer DIF har lyft fram genom åren.