Kan man förvänta sig någon ny spelare?
Varför pratar herrarna inte on Ekman? Han får bara sitta på läktaren just nu.. Eller i alla fall har han gjort de dom 3 senaste matcherna. Men det är klart, grabben tjänar väl en 8 miljoner om året och då skulle även jag kunna sitta på läktaren.
Om vi ska skaffa nya spelare så måste vi skaffa spelare med hjärta, att plocka in Ragnarsson är väl helt okey för min del. Vi behöver backar och gärna en redig forward som ersätter pajasen Kristoffersson. Hans statistik imponerar verkligen inte!
Om vi ska skaffa nya spelare så måste vi skaffa spelare med hjärta, att plocka in Ragnarsson är väl helt okey för min del. Vi behöver backar och gärna en redig forward som ersätter pajasen Kristoffersson. Hans statistik imponerar verkligen inte!
GOGO FIMPEN!
- Ritterwand
Det var väl tur att vi inte tog Orszagh trots allt:
http://www.sportal.nu/index.cfm?objectI ... 89A20CE4CE
Annars kan man väl hoppas att Ragnar kommer efter jul och att P.Nilson ansluter i slutet av januari.
Varför är svenskafans.com nere?
http://www.sportal.nu/index.cfm?objectI ... 89A20CE4CE
Annars kan man väl hoppas att Ragnar kommer efter jul och att P.Nilson ansluter i slutet av januari.
Varför är svenskafans.com nere?
Lycka är att vara djurgårdare
Jag tycker trots allt inte vi skall "glömma" Ragge riktigt än. Tror iofs att oddsen är rätt höga att han skulle komma men eftersom han offentligt inte stängt dörren helt tror jag ändå det finns en chans. Jag menar, varför inge folk hopp om han redan vet att han kommer göra dem besvikna och förbannade längre fram? Mer logiskt i så fall att han mörkar för att inte göra Almtunafansen besvikna...men ingen kan ju heller veta vad som ligger bakom; det kan ju mycket väl finnas någon överenskommelse som inte läckt ut än. Chansen är som sagt rätt så liten men inte obefintlig att han trots allt dyker upp efter jul.
Boråsaren, vad är det för uppgifter du har som säger att Lintner kommer till DIF? Ledningen har väl gått ut med att man inte behöver hans spelartyp.
Personligen vågar jag inte hoppas på Ragge. Men det som talar för är att DIF är ett bra mycket bättre skyltfönster än Almtuna om Ragge har som ambition att komma med i OS-truppen.
KROSSA GLENN!
Personligen vågar jag inte hoppas på Ragge. Men det som talar för är att DIF är ett bra mycket bättre skyltfönster än Almtuna om Ragge har som ambition att komma med i OS-truppen.
KROSSA GLENN!
Lycka är att vara djurgårdare
Albelin lär vi inte få se i Dif mer såvida man inte släpar ut honom i drogat tillstånd eller nåt....nån som vet hur det gick med hans ev. kontrakt? Han var iofs garanterad jobb i Devils oavsett om han slog sig in i spelartruppen eller inte. Synd, hade ju varit en injektion. Säkerligen en del utvisningsminuter också, han, Eriksson och Thelvén har nog nött virket i Hovets bås mer än de flesta ;o)
Har ingen signat Lintner än är det fan läge för Dif tycker jag, det beror naturligtvis på priset också men även om hans kvaliteter framför allt är offensiva kan väl inte hans defensiva vara direkt sämre än många av våra nuvarande backars....?
Har ingen signat Lintner än är det fan läge för Dif tycker jag, det beror naturligtvis på priset också men även om hans kvaliteter framför allt är offensiva kan väl inte hans defensiva vara direkt sämre än många av våra nuvarande backars....?
-
Jag tycker att man ska ta en riktig noga koll på Niklas Danielsson i Almtuna. Bor utanför Uppsala och har kollat in dom i ett antal matcher och kan konstatera att Danielsson är outstanding i Almtuna. (Ragge ej medräknad) Snabb på grillorna, otrolig på att slita sig loss och en jäkligt vass avslutare. Fixa ett kontrakt nu, och DIF kommer att få nytta av den här grabben i många år.
-