Marcus Nilson - Luftslottet som sprängdes.

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Stulle
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: Marcus Nilson - Luftslottet som sprängdes.

Inlägg av Stulle »

emilin skrev:
Doyle skrev:Från svartpackets forum i solnas skitiga gränder :x

Har precis fått höra en helt sjuk grej på Facebook av en bekant som håller på stans andra lag, ni vet det som spelar en serie längre ned. Mot HV 23 oktober kommer vi få sällskap på läktaren av några av deras anhängare. De kommer inte att håna oss eller lite kanske. Som min bekante skrev: "Det kanske blir några sporadiska applåder om HV gör mål men inte mer än så". De kommer i övrigt att inta en neutral hållning när det gäller lagsympatierna. Deras huvudsakliga syfte eller mål är att håna och vissla ut Marcus Nilson så fort han får pucken eller visas på jumbotronen. Orsaken är att de håller honom ansvarig till stora delar för degraderingen och det faktum att han som lagkapten helt gömde sig efter säsongen utan ursäkt eller något på lagets hemsida. Sen att han inte stannat kvar för att spela upp dem ser dessa individer också som ett hån. Redan nu har visst ett 40-tal köpt biljetter till matchen bara för detta ändamål.
Innebär inte detta att man indirekt sponsrar till rått kassan? Hatet är alltså så pass stort, personligen skulle jag ha extremt svårt att gå på en aik match utan att den har Djurgårds anknytning, Marcus Nilson har garanterat inte dessa kriterier, för mig finns inte Marcus över huvudtaget, skiter fullständigt i hur det går för han.
Det där låter ju onekligen lite märkligt. Nog för att Mackan var en del av laget som spelade ur oss men en spelare gör inte ett lag. Att han inte sa ett pip efter får stå för honom. Personligen hade jag inte mått bättre av att han gått ut och beklagat situationen, det var som sagt redan för sent.

Ville han inte försöka få upp oss igen så ville han inte, bätter att satsa på någon som vill då. Mackan är en spelare i mängden för mig, varken mer eller mindre.
Jag är inte arg, och inte besviken.
Användarvisningsbild
Enbom
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Enbom »

Marcus Nilson är en oerhört habil hockeyspelare som var ovärdig att spela i Djurgården från första början. Önskar han inget annat än olycka i sin framtida karriär (vinna någonting lär han ändå aldrig lyckas med, loserfitta)
Användarvisningsbild
Don66-2

Inlägg av Don66-2 »

Enbom skrev:Marcus Nilson är en oerhört habil hockeyspelare som var ovärdig att spela i Djurgården från första början. Önskar han inget annat än olycka i sin framtida karriär (vinna någonting lär han ändå aldrig lyckas med, loserfitta)
Habil = skicklig?
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

Don66-2 skrev:
Enbom skrev:Marcus Nilson är en oerhört habil hockeyspelare som var ovärdig att spela i Djurgården från första början. Önskar han inget annat än olycka i sin framtida karriär (vinna någonting lär han ändå aldrig lyckas med, loserfitta)
Habil = skicklig?
Duglig. Han är inte sopdålig, men han är fan inte bra heller.
Användarvisningsbild
Hajduk
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Hajduk »

Usch, det känns lite hemskt men jag önskar honom alla olycka! Sämsta lagkaptenen som funnits i DIF!

Han (precis som Nisse Ekman) är nära kompis till en kille som är ingift i vår släkt. Har inte träffat Nilsson personligen men han har varit med på dopp och sånt när jag inte varit med. Vette fan vad jag skulle säga om jag såg fanskapet. Skulle förmodligen explodera.
Mindrocker

Inlägg av Mindrocker »

Någon som vet hur det gick med den planerade psykningen av Mackan?
Avgå DJ Yes!
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Mindrocker skrev:Någon som vet hur det gick med den planerade psykningen av Mackan?
Var det någon som faktiskt trodde på det? Var väl bara ett internetrykte.
Expert.
Mindrocker

Inlägg av Mindrocker »

SirDIFalot skrev:
Mindrocker skrev:Någon som vet hur det gick med den planerade psykningen av Mackan?
Ingen aning, därav frågan.
Avgå DJ Yes!
Användarvisningsbild
Henke95

Inlägg av Henke95 »

Mindrocker skrev:
SirDIFalot skrev:
Om det nu var så att "psykningsplanen" genomfördes, gick den inte i lås.

1+2 för Mackan den matchen.
Victory is sweetest when you've known defeat.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Henke95 skrev:
Mindrocker skrev:
SirDIFalot skrev:

Varför skulle några vilja psyka bort Mackan när han möter just gnaget? Och sedan bidra med massa pengar in i gnagets kassa? Skumt.
Expert.
Rix

Inlägg av Rix »

SirDIFalot skrev:
Henke95 skrev:
Mindrocker skrev:
SirDIFalot skrev:

Varför skulle några vilja psyka bort Mackan när han möter just gnaget? Och sedan bidra med massa pengar in i gnagets kassa? Skumt.
Jo fast det skulle ju förklara att det faktiskt var 4984 där :lol:.
Skämt åsido, håller med dig att det hela låter väldigt skumt, tror bara det där var skitsnack mer än något annat.
Användarvisningsbild
AdamPickard

Inlägg av AdamPickard »

Hajduk skrev:Usch, det känns lite hemskt men jag önskar honom alla olycka! Sämsta lagkaptenen som funnits i DIF!

Han (precis som Nisse Ekman) är nära kompis till en kille som är ingift i vår släkt. Har inte träffat Nilsson personligen men han har varit med på dopp och sånt när jag inte varit med. Vette fan vad jag skulle säga om jag såg fanskapet. Skulle förmodligen explodera.
dopp xD
Användarvisningsbild
Hajduk
Kontakt:

Inlägg av Hajduk »

AdamPickard skrev:
Hajduk skrev:Usch, det känns lite hemskt men jag önskar honom alla olycka! Sämsta lagkaptenen som funnits i DIF!

dopp xD
Vad i h... Det kan bara vara herr Nilsson som gör mig så arg att stavar fel. *mummel* Haha ;)
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Vafan bumpa denna tråd? Jävla olycka att se satens namn. Ge fan i att posta här om du inte har nåt att säga.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Hajduk
Kontakt:

Inlägg av Hajduk »

Right back at ya!
Skriv svar