Välkommen Timmy Pettersson
-
Re: Välkommen Timmy Pettersson
Otto borde vara kapten. A borde tilldelas Timmy och någon mer. Det känns förvisso som att Bremberg redan har tagit på sig kaptensrollen, men det är väl tveksamt om vi vill ha honom som kapten.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Tycker man inte att Mackan ska vara kapten med sitt kroppspråk så borde inte Linkan vara det.Metal Machine skrev:Otto borde vara kapten. A borde tilldelas Timmy och någon mer. Det känns förvisso som att Bremberg redan har tagit på sig kaptensrollen, men det är väl tveksamt om vi vill ha honom som kapten.
Otto har väl likt Jimmie frånsagt sig kaptensskapet?
Expert.
-
Nej, det är precis därför jag är tveksam till Linkan som kapten. Skillnaden mellan dem som personer och ledargestalter tycks dock vara enorm. Mackan uppfattar jag som fåordig, tillbakadragen och nästan lite grinig emellanåt. Linkan är utåtriktad, pratsam och visar tydligt utåt att han vill att det ska gå bra för laget.SirDIFalot skrev:Tycker man inte att Mackan ska vara kapten med sitt kroppspråk så borde inte Linkan vara det.Metal Machine skrev:Otto borde vara kapten. A borde tilldelas Timmy och någon mer. Det känns förvisso som att Bremberg redan har tagit på sig kaptensrollen, men det är väl tveksamt om vi vill ha honom som kapten.
Otto måste ompröva det beslutet. Han är en perfekt kapten.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jo, men man har ju hört en del skit om Linkan genom åren. Känns inte som ett föredöme vissa stunder. Råtalang mest. Inte killen med grym inställning. Men visst, gladare humör på Linkan...Metal Machine skrev:Nej, det är precis därför jag är tveksam till Linkan som kapten. Skillnaden mellan dem som personer och ledargestalter tycks dock vara enorm. Mackan uppfattar jag som fåordig, tillbakadragen och nästan lite grinig emellanåt. Linkan är utåtriktad, pratsam och visar tydligt utåt att han vill att det ska gå bra för laget.SirDIFalot skrev:Tycker man inte att Mackan ska vara kapten med sitt kroppspråk så borde inte Linkan vara det.Metal Machine skrev:Otto borde vara kapten. A borde tilldelas Timmy och någon mer. Det känns förvisso som att Bremberg redan har tagit på sig kaptensrollen, men det är väl tveksamt om vi vill ha honom som kapten.
Jag tycker vi behöver en av våra bästa spelare som kapten just i år dock. Fimpen håller inte. Ska han vara liksom kaptenen, ansiktet utåt för det Djurgården som ska upp igen? Njae..
Expert.
-
Instämmer.SirDIFalot skrev:Jo, men man har ju hört en del skit om Linkan genom åren. Känns inte som ett föredöme vissa stunder. Råtalang mest. Inte killen med grym inställning. Men visst, gladare humör på Linkan...Metal Machine skrev:Nej, det är precis därför jag är tveksam till Linkan som kapten. Skillnaden mellan dem som personer och ledargestalter tycks dock vara enorm. Mackan uppfattar jag som fåordig, tillbakadragen och nästan lite grinig emellanåt. Linkan är utåtriktad, pratsam och visar tydligt utåt att han vill att det ska gå bra för laget.SirDIFalot skrev:Tycker man inte att Mackan ska vara kapten med sitt kroppspråk så borde inte Linkan vara det.Metal Machine skrev:Otto borde vara kapten. A borde tilldelas Timmy och någon mer. Det känns förvisso som att Bremberg redan har tagit på sig kaptensrollen, men det är väl tveksamt om vi vill ha honom som kapten.
Jag tycker vi behöver en av våra bästa spelare som kapten just i år dock. Fimpen håller inte. Ska han vara liksom kaptenen, ansiktet utåt för det Djurgården som ska upp igen? Njae..