VM 2012
- Jim Morrison
Re: VM 2012
Alfredsson klar. Skoj!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Sv: Re: VM 2012
Priserna är fruktansvärda men jag köpte ändå till Ryssland - Sverige för att få se Malkin.sthlm1891 skrev:Vore så förbaskat roligt om premiär matchen kom och Globen bara är halvfull, alltså 1500 för platser på a läktaren NEJ TACK!
Det ska inte behöva kosta så mycket, 500-600 på A kan jag känna är rimligt sen typ 300 på B och 150 eller så på C
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
VM 2012
Är ju sånna sinnessjuka priser på matcherna att det är omöjligt för de flesta att gå med familj. 395:- för biljetter på C är inte okej. 1495:- för A och 795:- för B. Är ju som om att de önskar sig tomma läktare.
2014-04-07, vad hände?
Priserna är fruktansvärda men jag köpte ändå till Ryssland - Sverige för att få se Malkin.sthlm1891 skrev:Vore så förbaskat roligt om premiär matchen kom och Globen bara är halvfull, alltså 1500 för platser på a läktaren NEJ TACK!
Det ska inte behöva kosta så mycket, 500-600 på A kan jag känna är rimligt sen typ 300 på B och 150 eller så på C
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2[/quote]
Ja Rysslands matchen hade varit en trevlig match att se, får väl bli tv för min del, hoppas bara man får se någon hockey mellan reklampauserna.
Lär ju bli halvfulla läktare också, var väl tills idag bara 8000 sålda till premiären,Jepe skrev:Är ju sånna sinnessjuka priser på matcherna att det är omöjligt för de flesta att gå med familj. 395:- för biljetter på C är inte okej. 1495:- för A och 795:- för B. Är ju som om att de önskar sig tomma läktare.
Sjöwall skrev:
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
DIF_Soldier skrev:Är Zackrisson och Johan Larsson avskrivna för VM?
De får lämna VM-truppen:
Mattias Karlsson, b, HV 71
Linus Omark, f, Edmonton
Johan Harju, f, Luleå
Jonas Andersson, f, Atlant
Patrik Lundh, f, Färjestad
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4754434.ab
- DIF_Soldier
Krüger-Lundqvist-Pettersson som fjärdekedja?
Järnkrok och Johan Larsson tycker jag inte får plats - kanske som reserver.
Utöver de sju NHL-forwards som ansluter tycker jag att Persson, Zackrisson, Silfverberg, Lundqvist och Pettersson ska spela VM.
Järnkrok och Johan Larsson tycker jag inte får plats - kanske som reserver.
Utöver de sju NHL-forwards som ansluter tycker jag att Persson, Zackrisson, Silfverberg, Lundqvist och Pettersson ska spela VM.
Säg den glädje som varar
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Vad händer om Fasth tokfloppar i VM och blir utan NHL-kontrakt? Hur gör Solna då? Kontrakterar Fasth trots att man har Larsson? Spännande och lite kittlande tanke.
Aja, skall bli skoj att se VM. Men det tycker jag alltid. Hockey går nästan alltid före fotboll i mitt tycke.
Aja, skall bli skoj att se VM. Men det tycker jag alltid. Hockey går nästan alltid före fotboll i mitt tycke.
-
Jag tycker att VM är en trevlig tradition. Att vädret stundtals brukar vara helt underbart vid den här tiden på året, skadar knappast heller.
Heja Sverige!
Heja Sverige!

Jonas Ahnelöv, Niklas Olausson, Daniel Bång, Jesper Fasth, Jonas Frögren och Daniel Fernholm får lämna laget. Rätt så väntat
VM ska bli riktigt roligt i år. Brukar alltid följa oavsett för att dränka ishockeysuget. Men i år är det många bra spelare med.
Synd bara att biljeterna kostar så mycket så man grinar.
Synd bara att biljeterna kostar så mycket så man grinar.
Inte nog med att det är dyra biljetter, det är två reklampauser per period.
jag gråter.
jag gråter.
Domarna i matchen vill verkligen stå i strålkastarljuset. Utvisningen på Zetterberg var horribel